2017. március 22., szerda

Kék manikűr


Sziasztok!

Nem igazán kedvelem a kék körömlakkokat, viszont néha, nagyon néha előfordul, hogy ilyen szín után nyúlok.

A manikűrhöz 4 lakkot használtam fel, akartam egy kis csavart is belevinni, hogy ne legyen snassz, és azt hiszem sikerült elkészíteni azt, amit szívesen viseltem több napig.

3 körmömre került egy igazán szuper világoskék lakk, ami a Deborah Milano 40 gél lakkja, egy rétegben tökéletesen fed, szerintem ez a lakk fedőlakkot sem igényel, -mert száradás után extán fényes,- de már csak a megszokás miatt is kentem rá azért egy réteget.
A középső illetve a gyűrűsujjamra egy gradinetet készítettem, itt is szerepel a fent említett Deborah lakk, mellé párosult a Kiko 335 és 336 lakkja.
Erre a két körmömre nyomdáztam csak, egy fehér nyomdalakkal (Rica-Witheout), a mintát a Fab ur nails- Fun 15 palettáról vettem, és száradás után került egy réteg Essence- Metal glam gold tropper.








Kéksége ellenére nagyon szerettem viselni, talán az miatt is, hogy az Essence tropper sokat dobott a mintán, viszont elnézve a képeket szívesen viselnék most egy kék manikűrt :D




Nos, hogy állsz a kék lakkokkal? Jöhetnek vagy inkább nem?!

16 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik! Tényleg nem szereted a kéket? Sosem gondoltam volna :) Nekem jöhet a kék, ez is szuper manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán, egyszer már meséltem is miért nem :)

      Törlés
    2. Mert sokat használtad egy időben? :)

      Törlés
    3. Nem, az egyik ex barátom volt nagy kék mániás, és évekig erőltette rám a kék cuccokat. Szeretem magát a színt, de amikor használom mindig ez jut eszembe róla, hogy anno erőltetve voltam erre a színre...

      Törlés
    4. Igen, erre gondoltam :) Nekem a nude-ra jegyzi meg a párom, hogy minek ilyenre kifesteni, ha rá hallgatnék, csak zöld meg narancsszín körmökkel mászkálnék.

      Törlés
    5. :D :D :D
      Szerencsére a mostani párom nem szól bele a körmös dolgokba, ha igen csak pozitív formában, tehát nem erőlteti milyen színűre fessem a körmöm :)

      Törlés
  2. nekem pont az essence topper nem jön be annyira :D viszont a kék lakkok csodálatosak, és az ombred is gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nagyon állati ez a tropper, sokáig nekem sem tetszett, de kívánkozott a manira :D
      Ettől független örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper lett szerintem is! (-: Ez a Deborah Milano lakk nagyon szép árnyalat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy neked is tetszik :)
      Tényleg szuper ez a lakk, elég jó kis nyárias kék, lehet kéne még vennem belőle, elég sok árnyaltban kapható.

      Törlés
  4. Amazing colours and beautiful stamping, I like it a lot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank yo so much, i'm happy you like it :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Csodás mani, a gradient része a kedvencem, és hogy kééék :-D Érdekes ez az Essence topper, elsőre furának találtam, de arra jutottam, hogy ez teszi igazán különlegessé. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy neked is tetszik a manikűr :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!