2017. április 17., hétfő

Bornprettystore Holo Powder/ Teszt


Sziasztok!!!



Utóbbi időben nagy kedvenc lett a bloggerek, illetve a körmösök körében a holo porok ( de nem csak ezek, mert már chrome, mágneses és ezer fajta megjelent azóta), viszont nekem még mindig nagy kedvencem a holo por volt.

Nos, használata nekem nem volt egyszerű, lehet az én bénaságomból fakad...

Eddig csak sima fekete körömlakk alapra próbáltam ki, de a végeredmény minidig 'ráncos' lett, tehát a fedőlakk használatával a végeredmény teljesen meggyűrődött. Ez annak tudható be, hogy az alaplakk nem teljesen száradt meg, ergó nem vártam vele eleget....

Nem is olyan régen a  Madam Glam megkeresett, hogy teszteljek nekik gél lakkokat (valljuk be, most, hogy a köröm amúgy sem a legfényesebb állapotában van, rövid, nagyon óckodtam attól, hogy kipróbáljam ezeket a gél lakkokat). Viszont addig unszoltak 😂  míg bele nem mentem, közben megrendeltem az Ünt base lakkot, hogy elkerüljem az esetleges felesleges sérülést a kömeimen.


Szóval az alap az Ünt base lakkja volt, erre került két réteg Madam Glam- Perfect black gél lakk amit led lámpában köttettem meg 30 másodpercig / réteg. Majd erre egy réteg Madam Glam- Top gel coat  ezt 20 másodpercig köttettem, és erre felvittem a holo port.
A Bps csomagban található applikátort használtam, a végeredmény nagyon tetszett.










Ünt base alaplakkal az egész fél napot bírt ki, egyben leszedtem a gél lakkozást :)

A bps HOLO PORT érdemes mbeszerezni annak, akinek van kedve ezzel játszani, illetve nem zavarja, hogy a por mindefelé száll és ragad és a hajunban is találhatunk belőle. 😅

Most a chrome illetve a mágneses porok érdekelnek nagyon, remélem lehetőségem lesz ezeket is kipróbálni...

Madam glam termékekről egy külön blogbejegyzést készítek majd, ahogy az időm engedi.

Kaptam tesztre még egy cuki kis nyuszis nyomdázót, ITT található, szuperül működik.
Átmérője 3,5 cm a nyomdázó magassága 5,5 cm, szilikon elég puha, könnyű vele dolgozni.







A  Bornprettystore termékekre a BBB10 10% kódot tudjátok használni teljes értekű termékekre.





Próbáltad már a holo porokat? Tetszik a nyuszis nyomdázó?

5 megjegyzés :

  1. Aranyos a nyuszis nyomda :) Nekem túl holosak ezek a porok, meg macerás is használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon szuperek ezek a porok, van már minden fajta. Persze macerás kicsit használni, de én kezdek ráérezni a lényegére :D Szóval nálam lesz folytatása...

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a por!! (-: Hát, én a géllakkozás miatt nem próbáltam ki. A nyuszis nyomdázó szerintem nagyon cuki!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne értelmezd félre, nem kell hozzá csak gél lakk, jó a sima is csak sokat kell várni vele. Viszont a sima lakkhoz kell gél fedőlakk ami lámpában köt meg, és le is oldható... :)
      Jó móka ez a körmöd sem roncsolja, mint írtam az Ünt alaplakkal pikk-pakk lejön, ha viszont tovább akarod hordani, a gél fedőlakk meg leoldható :)

      Törlés
    2. Hát, mint általában én minden ilyen újdonságot késve próbálok ki. :D talán majd ennek is eljön az ideje. (-:

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!