2017. április 27., csütörtök

Virágos manikűr

Sziasztok!


Lassacskán, de biztosan, nődögél a körmöm, egy tavaszváró színesebb, virágos manikűrt készítettem.
Mivel imádok gradienttel bíbelődni, viszont a "teli" mintákat annyira nem kedvelem, gondoltam ötvözöm a két technikát.
Először is egy világossárga alapot kentem fel, erre kerültek fel a következő lakkok: China Glaze-Fuchsia Fanatic, Sun upon my skin, Capacity see beyound, X-Ta-Sea, majd egy kis holo, amit a Dacne Legend- Top primsamtic lakkjával értem el.
Erre került a teli virágos minta, a Whatsupnails B018 Fields of Flowers palettát használtam.









Általában nem kedvelem az ilyen jellegű mintákat, mert elnyomják az alaplakko(ka)t, de most ebben az esetben nagyon tetszett a végeredmény. a Top Prismatic nagyon kellett a gradientre, adott az egésznek egy pluszt, így visszagondolva, egy-két követ is rakhattam volna a virágok közepébe, de majd legközelebb :)



Neked hogy tetszik ez a manikűr?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép!! Jók a rövid körmeid is, régen is rövidebb volt, még a kezdetekkor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretem a kezdetleges manikat visszanézni :( Rondán lakkoztam és rondák voltak a körmeim :( :(

      Törlés
    2. Jaj dehogy voltak rondák a körmeid. Igaz, hogy most nagyon profi vagy meg a képek is jobbak, szerintem tök jó látni a fejlődést.

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a manikűr :) A körmeid is szépek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a mani!! (-: Az ilyen mintákkal nekem is hasonló a problémám, de ezzel az alappal nagyon szuper!!

    VálaszTörlés
  4. Really beautiful floral manicure, perfect for spring! :-) Amazing stamping plate, beautiful patterns on it! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!