2017. április 12., szerda

Water marble plusz nyomda


Sziasztok!!!



Régebben a kezembe akadtak a Kiko-Sun show lakkjai, amiket úgymond száműztem egy külön fiókba, ahol azokat a lakkokat tartom, amiket abszolút nem használok. Hogy miért nem kedvelem ezeket a LE lakkokat? Nem az én ízlésemnek valóak....Én ezt a fajta finisht, plusz fekete alappal való bíbelődést nem kedvelem, ezért is lettek elkülönítve a lakkok.

Úgy gondoltam összedobok velük egy water marble manikűrt, talán arra jók lesznek. Amúgy igen, WM-hoz elég jól működtek, szerencsére, szóval megvan hogy fogják ezek a lakkok végezni :)

A water marblétól nem dobtam hátast, pedig 5 lakkot is felhasználtam. Szám szerint: 469, 471, 472, 474, 476.









Bundle monster-Bm-XL218 plaettáról választottam a mintát, amit a Rica fehér nyomdalakkjával nyomdáztam.
Olyan tüzijáték tahása lett a manikűrnek, de nem bánom, mert sokkal jobb nyomdázva mint maga a sima WM.









Nyomdázva 3 napig hordtam, azt hiszem ha nem nyomdtam volna rá valamilyen mintát, acetonfürdőben végezte volna....Lemosása ahj nem volt könnyű, annak ellenére sem, hogy fekete volt az alap :/






Hogy tetszik ez a WM/manikűr? Nyomdázva vagy anélkül?

1 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik nyomda nélkül is! És azzal is, egészen más valóban a két verzió. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!