2017. május 30., kedd

Bornprettystore- Teszt


Sziasztok!


Legutóbb 5 Bps palettát és egy Stamping guide-t küldött Rita, hogy teszteljem le őket! Jó kis feladt volt, élveztem a tesztet, amit hétvégén teljesítettem.


Az első manikűr a BP-L047-es palettával készült, felfedezni véltem, hogy ez a paletta nekem már megvolt, de nem használtam.

A mutató ujjamra a Sinfulcolors-Daisy daze lakkjra került, a kisujjamra egy igazi narancssárga, Sinfulcolors- Anchors away, a többre egy gradient, a Daisy daze, Anchors away bevonásával, plusz a Kiko 355 lakkját bevontam. A minta dupla nyomdázással készült el, alap egy fekete volt, majd erre nyomdáztam egy általam kevert zöld nyomdalakkal.








Ez a manikűr mondhatni ősziesre sikeredett, nem olyan lett mint gondoltam, de már nem volt újra manikűrt alkotni a palettával. Egy dry marblét készítettem a Colour Alike- Balck saint és az ILNP- Cabin fever lakkjaival, majd a BP-L060 palettáról vettem egy mintát, amit arany nyomdázólakkal nyomdáztam fel.

Hogy mennyire állja meg a helyét, ezt már döntsétek el ti :)









Következő manikűr egy cicás lett, amúgy a lepkékben gondolkoztam és az utolsó pillanatban váltottam mintát.
A paletta amit használtam a BPL-63, nézzétek meg mennyire cuki minták vannak már rajta???

Az alap jelen esetben egy water marble volt, amihez három lakkot használtam fel: Sinfulcolors- Prime purple, Open seas és a Beautiful girl. A cicák nagyon cukik, hogy a láncon mászkálnak 😸 😸 😺






A water marble plate nagyon mozgatta a fantáziám. Mivel már elég jól megy nekem az eredeti water marble, néha jó azért csalni kicsit.
A minták most, hogy rövidebbek a körmeim tökéletesen passzolnak, de mégsem a kisebb minták közül választottam, hanem a paletta közepén lévő nagy mintát illetve a mellette lévőt.
BPL-61 palettát nagyon ajánlom akiknek nem megy a WM vagy néha lusták megcsinálni mint én 😃😃

A manikűr alapja egy kis smooshy technika volt, 3 BPS holo lakkot használtam fel (mellesleg nagyon szuperek ezek a holo lakkok!!! )
H002- Magic rainbow volt az alap ami egy szürke, ez a lakk fantasztikus komolyan mondom, majd a nyomdapárnára cseppentve a másik két színből vittem fel az alapra.
A másik holo a H004 Magnificent time, és a H006 Fly in the sky.







Imádom a virágos mintákat, itt is dry marblét alkalmaztam, viszont a virág színét kicsit elszúrtam.
BP-L066 paletta is nagyon szép, a rózsamintát ragadtam ki.
Az alapot a következő lakkokkal készítettem el: Nicole by opi- All Kendall-ed up, Sinfulcolors- Let's meet és a Daizy daze.







A legvégére hagytam amivel a legtöbbet szívtam, az a stamping guide!


Egy kis fekete tartóban érkezik, praktikus, mert így tuti nem vágjuk el a kezünket, ha elpakoljuk a fiókba!
A középen lévő nyilhoz hasonlító mintára esett a választásom, és nem akart működni az istenért sem.
Amikor már kezdtem feladni a dolgot a Bps pink nyomdalakkjával elkezdett muzsikálni.
Haronuota L006 palettáját használtam fel, alap az A-England- Bridal veil lakkja volt!








Mindegyik manikűrhöz linkeltem a termékeket amiket használtam, a BBB10 kóddal mint mindig, 10% kedvezményt kaptok az oldalon ha rendeltek (minden nem akciós termékre vonatkozik).





Melyik paletta illetve manikűr tetszik neked?

8 megjegyzés :

  1. Az első és a rózsás manikűr a kedvencem! Jó ez a leveles paletta, bár mostanában nemhogy nem vettem lemezt, de még nyomdázni is ritkán szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek azért :)
      Na hogy hogy? Nincs idő vagy ráuntál???

      Törlés
    2. Biztos lenne időm, csak az ihlet meg a lelkesedés csökkent. Többnyire egyszínű a körmöm és valahogy már nem akarok minden lakkot és lemezt megvenni, ami megtetszik. Ettől függetlenül még mindig nagyon szeretem nézegetni a manikűröket meg a szép lakkokat.

      Törlés
    3. Igen ez nagyon ismerős, most, hogy csutka körmöm volt, abszolút nem érdekeltek a lakkok :) Fel is merült bennem, hogy hagyni kéne a blogot, a lakkokat sem igazán nézegettem, de valahol azért hiányzott a dolog. Most meg gőzerővel akarok lakkozni, behozni az időt :D
      Persze az is igaz, ha mindent megvennénk ami tetszik lakk meg paletta, anyagi csőd lenne :D

      Törlés
  2. Nagyon szép mindegyik amit alkottál, nekem most leginkább a water marble-s lemez tetszik, egyrészt mert amúgy utálom csinálni, másrészt mert ez nekem újdonság hogy már ilyen lemez is van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én először a Bundle Monsternél láttam, ott annyira nem tetszett, mert elég vastagon lettek megcsinálva a vonalak :)
      Ez a WM paletta szerintem nagyon el lett találva :)

      Törlés
  3. uuuu a BP-L60,61,63 azonnal wishlist-re került :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legjobb paletták :) A WM-et tényleg ajánlom, nagyon szuper!!!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!