2017. május 31., szerda

Enjoyours-Teszt


Sziasztok!


Nem is olyan régen megkeresett az Enjoyours oldal, hogy szívesen kollaborálnának velem. Az oldal Bps szerű de mégis más, kevesebb és kicsit másabb termékek vannak, de azért találtam olyat, amit szívesen teszteltem. A csomag nagyon hamar megérkezett, bombabiztos csomagolásban :)

Választásom 3 nyomdapalettára esett a Major Dijit név nem volt ismeretlen számomra, szóval ezekból válaszottam.
3 manikűrt készítettem a mini tappancs formájú palettáról csak pár sorba írnék majd.

Az első paletta a Major Dijit-09 (EOS003827). A palettában annyi érdekességet találtam, hogy a minták egy keretben vannak, ami szerintem néhány mintánál nem előnyös.
6x12cm-es mintákat tartlamaz, ami elég nagy, szóval nagyobb körömre is simán elférnek a minták, szerencsére mind tökéletesen működik.

A manikűrhöz a piCture pOlish-Soul lakkját kentem fel, a lakk FANTASZTIKUS, egy álom, a három rétegessége ellenére is.

A mutató és a kiujjamra a Blobbicore techinkát alkalmaztam, a többire meg nyomdaminta került!











Második manikűr Major Dijit-10 paletta, amit a lepkék miatt választottam, de végül most nem ezet a mintát használtam fel.
Mivel imádom a neon színeket, ezért egy gradientet készítettem 2 Kleancolor neon lakkokkal: pink és sárga, a neon zöld pedig egy Wycon lakk!
Majd egy réteg Dance Legend-Top prismatic került rá, plusz a nyomdaminta!







A hamarmadik manikűrhöz a Major Dijit-03 palettát használtam, fejben itt is más volt az elképzelés, mint amit megvalósítottam.
Alapszín a piCture pOlish- Salt water lett, mutató és a kisujjamra került két pötty egy pontozóval, a többire meg stamping decals, amiket a PP-Spring és Alice lakkokkal töltöttem ki.











A tappancs paletta nagyon szuper amikor az ember, mondjuk akrillal festeget, vagy pontozót kell használnia stb stb, szóval ezer és egy módja van amire hasznos lehet.

Ez egy gyűrű, állítható mérete van, 3,7x2,9cm szóval elég nagy, kényelmes, szinte súlya sincs. A temék ITT elérhető van az EC0053235-el rátudtok kerseni az oldalon.





Ha valami megtetszett az oldalról az MBL10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok (természetesen ingyenes a szállítás). :)





Próbáltad már a Major Dijit palettákat? Melyik manikűr nyerte el a tetszésed?


4 megjegyzés :

  1. Blobbicore!!!! tudod milyen régóta keresem ezt a szót? :D nem tudtam hogy hívják ezt a technikát, de emlékeztem hogy valami bubble vagy mi :D a manik nagyon csinosak, de én ennek a Blobbicore-nak most úúúúúgy örülök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDD Francos nevek ezek :D A techinka tökre szuper, a neve viszont fúúúú alig bírtam megjegyzni :D

      Törlés
  2. Az utolsó manikűr csodálatosan szép! A kész manikűrt nem teszi tönkre, ha lehúzod a gyűrűt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mert a gyűrű alját lehet állítani és direkt nagyobbra vettem, hogy le tudjam majd húzni. Amúgy a tappancs elég széles, és ha kicsit összeszorított újjakkal dolgozol el sem mozdul, akkor az sem zavaró, hogy nagyobb a gyűrű mint az ujjad :) Picit lapos is az alja, tehát ha az asztalra teszed a kezed, pont illeszkedik, és nem zavaró a munkában :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!