2017. május 17., szerda

Nyárias, színes manikűr


Sziasztok!


Szívem mélyén már vágyom a nyáriasabb, vidámabb színekre, most egy ilyen nail artot készítettem el.
Amúgy nem pakoltam el a sötétebb lakkokat, mivel nem vagyok évszak lakkozó, a fekete nálam örök darab nyáron is 😜

Ismét egy színátmenetben gondolkoztam, Kiko lakkokat használtam fel. Szám szerint: 338, 340, 359, 297, 355. Először egy dry marble ugrott be, viszont ezeket a színeket mind nem tudtam volna egyszerre felhasználni, viszont gradientben igencsak jól mutatnak együtt.

Nyomdamintát a Lina Nail art supplies Make your Mark 03 palettáról választottam.









Nagyon szuper ez a minta, lehet kellett volna az egészre egy kis Ilnp- My private rainbow x, de jól nézett ki az egész így is.


A Lina palettát a fenti linken éritek el, az eredeti oldalról rendeltek Mdollasnails15off kóddal 15% kedvezményt is kaptok :)





Viselnéd ezt a manikűrt?
Mennyire kedveled az ilyen mintákat?

3 megjegyzés :

  1. nagyon szép nyári ez a színátmenet :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! És ez a minta is nagyon szuper! (-:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, nekem nem hiányzik rá a holo csillogás, így tökéletes!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!