2017. május 25., csütörtök

piCture pOlish- Free


Sziasztok!

Szerencsére ma már mindenki számára elérhető a Free...

Gondolom ti is hallottatok / olvastatok arról, hogy korábban ez a lakk úgy lett volna elérhető, hogy ha 99 dolcsi értékben vásároltatok az eredeti oldalról, és mellé járt volna ez a lakk!
Az akkor még működő PP facebook fórumban ez elég nagy felháborodást váltott ki, sokan sajnálták, hogy lemaradnak erről a lakkról....Nos, én nem tartoztam ebbe a táborba, valahogy akkor abban a pillanatban ez a lakk nem lopta be magát a szívembe.
Szerencsére Jules változatott a dolgon, és mindenki számára elérhetővé tette, így amikor a Naillandból rendeltem, bedobtam a kosaramba.
Ha őszinte akarok lenni, minden porcikám tiltakozott a lakk ellen, hogy miért ma már magam sem tudom, valamiért ez az egész felhajtás körülötte rám negatívan hatott. Akkor miért is rendeltem meg? Instán láttam egy csodás képet róla, gondoltam, basszus ha már zöld fan vagyok miért kéne lemaradnom róla??? Ennyi.

A lakk egy multikróm teal, ami tele van scattered holóval, és ráadásul két rétegben tökéletesen fed.







A középső illetve a gyűrűsujjamra egy dry marble került (elnézést kell kérjek, mert mostanában nagyon egy síkon alkotok manikat : drymarble, dupla nyomdázás!!!), fehér alapot használtam és ebbe cseppentettem a Free-t.
Majd a Moyra Far far away palettájáról választottam egy mintát, fekete nyomdalakkal nyomdáztam fel.
Szerencsére ezek a Moyra paletták jól működnek, a minták mérete is elfogadható 😀








Összességében szuper, hogy megvettem nem is bántam meg, 5 napig volt rajtam ez a manikűr, imádtam a Free-t nézegetni a napfényben :)




Kíváncsi vagyok: neked tetszik ez a lakk? Mi a véleményed az előzményekről? 

7 megjegyzés :

  1. Szép ez a lakk, nekem is tetszik. Nem nehéz 99 dollárért rendelni PP lakkokat, elég húzós az áruk, de azért elszámították magukat ezzel, hogy külön nem vehető meg a lakk, nem csoda, hogy kiakadtak a lakkmániások. Öt napig nincs az a lakk, ami rajtam megmarad, ezért is hagyott alább az indie lakkmániám, mert drága, de két nap után lekopik, az olcsó meg fennmarad, ki érti ezt. Persze az olcsónak nincs különleges finishe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van amikor nem is ilyen kis makacs a körmöm! De szerencsére rajtam jól bírják a lakkok, van egy időszak, amikor minden lepattog :)
      Amúgy lehet csak kellett a felhajtás nem tudom, mindenesetre nagyon szuper, hogy már elérhető ez a lakk :)

      Törlés
  2. bár én sose voltam indie lakk mániás, mindig gyönyörködöm a fotóitokban :) gyönyörű a lakk, de nekem egyszerűen nem ér ennyit egy üveg festék, ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anno én is így voltam, aztán elég sokat változott az indie lakkokhoz a viszonyom. Néha rámjön, hogy basszus de mégiscsak többezer egy lakk, de megveszem, mert tetszik és látok benne valami különlegeset. Van aki Dior lakkokat vesz, sima kérm lakkokat pl. nekem az nem ér meg annyit, mint amennyiért árulják, hát van ilyen, nem vagyunk egyformák :)

      Törlés
  3. Hjaj a kis szívemnek. Hát létezik ilyen gyönyörű lakk? :O Határozottan a kell kategória. Előbb-utóbb tuti beszerzem.
    Nekem nyomda nélkül jobban tetszett a manikűr. Azt pedig örömmel látom, hogy ismét szépen megnőttek a körmeid! Én épp fél órája voltam kénytelen teljesen visszareszelni. És a teljesent szó szerint lehet értni. Nem is tudom, kisgyerek korom óta volt-e egyáltalán ennyire rövid. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Örülök, hogy neked is tetszik :)
      Láttam instán, akartam írni de kiment a fejemből, hogy az Orly Rescue kit-re lehet érdemes lenne áldoznod! Mindenféle körmöt képes megmenteni, hogy le kelljen vágni, sajnos hozzám már későn érkezett meg (amikor már csutka volt a körmöm), de azóta a jobb kezemen használtam, valóban nagyon szuper kis cuccos!!!!

      Törlés
  4. Annyira gyönyörű ez a lakk 😍 És mostmár nekem is megvan, ez van a körmeimen is 😍 Nekem most csak magában van, minden minta nélkül 😊

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!