2017. május 19., péntek

PiCture pOlish- Mermaid


Sziasztok!!!


Nem is olyan régen, a Naillandnak is lett saját PiCture pOlish lakkja, mégpedig a képeken látható Mermaid.
Nagyon kedvelem a zöld, türkiz lakkokat, viszont ennek a megvásárlásánál kicsit hezitáltam. Mostanában, hogy rövidebb (na jó csutka) volt a körmöm, mondhatni kicsit "elszoktam" a lakkok vásárlásától, idén nem igazán volt olyan drágább körömlakk, ami elrabolta volna a szívem.
Láttam Instagramon egy csodaszupi képet erről a lakkról, nos, akkor volt az a pont, hogy nekem ez kell, így másik 3 PP társával együtt rendeltem. Bevallom nem bántam meg, hogy megvettem, sőt, kifejezetten örülök, hogy a Nailland egy ennyire szuper lakkot hozott össze.
Türkiz/kékes az alapszín,jelly és szórt holós (szerintem nagyon minimálisan szórt holografikus), hex glitteres. Két rétegben tökéletesen fed, ami picit meglepett, hogy ez az első "büdös" PP lakkom. Elég fura illata van, már-már szúrós, kicsit émelygős, persze  pár óra múlva azért elillan.





Vajon milyen minta is kerülhetett rá? Csak nem mermaid? 😆
Bundle Monster- BM-XL212 palettát használtam, amit Gotnail alkotott meg. A paletta tökéletesen működik, nagyon szuper mintákkal van teli.









Neked mennyire tetszik ez a lakk?

3 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper mani, nyomdázva jobban tetszik, mint önmagában a lakk. (-: A lakk is szép, bár nem tervezem egyelőre megvenni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :) Majd beérik a lakk, én sajnáltam volna, ha ebben a rendelésemben nem lett volna bent :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos. Mostanában kevesebbet nyomdázok, úgyhogy a nyomda nélküli változat jobban bejön, elég ütős ez a lakk magában is. Dehogy van rövid körmöd, csak az eddig megszokotthoz rövid, nagyon elegáns így is.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!