2017. május 10., szerda

Powder Perfect- King Arthur


Sziasztok!



Imádom a Powder perfect lakkjait, most a Camelot kollekcióból választottam a King Arthurt, ami szerintem a rövidebb körmeimen is nagyon jól mutatott.
A lakk egy royal blue körömlakk, a képeimen meg full lilás lett, nem értem miért 😩 😩
Próbáltam állítani a fehéregyensúlyon, de semmi, telejsen esélytelen a dolog.

Lakk enyhén holós, nem az a szemkiverős típus, amit én nem is bánok, mert maga nemében nagyon szép így is. 2 rétegben fed, gyorsan szárad, félmattra, szóval fedőlakk mindenképp ajánlott rá.





Bornprettystore BP-L028-as palettán találtam egy picit magyaros mintát, maga a paletta viszont orosz motívumokkal van tele- mellesleg nagyon szuper a Matrjoska mintákat is fellelhetünk. A MDU- Minty lakkját használtam, a végeredmény magáért beszél.







BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár a palettára, illetve a nem akciós termékekre :)






Neked mennyire tetszik ez a párosítás?

2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk! Nem tudom, mi van velem, mostanában a minta nélküli körmök jobban tetszenek, de tényleg jó ez a kombináció.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van ilyen, hogy sokszor a sima lakk jobban tetszik mint a nyomdázott :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!