2017. május 26., péntek

Utóbbi időben készült manikűrök


Sziasztok!


Egy szép csokorba összegyűjtöttem nektek pár manikűrt, az elmúlt időszakban készítettem. Mivel mindegyikről lehetett volna külön posztot írni, ami elég hosszadalmas lett volna, egyben csemegézhettek :)

Az első manikűr egy zöldes water marble volt, amit növésben lévő pici körmökre készítettem el.
Négy Kiko lakkot használtam a WM-hez, mégpedig: 297, 340, 330, és 355. Nyomdamintát a Bornprettystore BPX-L018 palettáról választottam.







Következő lakkot hírtelen felindulásból vettem 👀 .
A lakk egy C4N exclusive, Whimsy nevet viseli. Egy nagyon de nagyon halovány lila amiben lila / arany shimmer van, és egy csipetnyi holó. A lakk amúgy előben fantasztikusan szép,nagyon kedvelem ezt az árnyalatot nyáron, amikor van egy nagyon minimális barnaságom (mellesleg hullafehér bőröm van ) 😎






Egy virágos mintát képzeltem el rá, kicsit színeset. Lina nail art supplies- Make your mark 04 palettát használtam, mellesleg a mutató és a kisujjamra kerültek arany pöttyök, amit nem is látszanak 😆 🙈.






Még decemberben vettem a CbL-Pirates of Penzance, bátran állíthatom egyik legeslegesleges legszebb piros lakk a készletemben!
Fantasztikus formula, fantasztikus szín, ez a lakk egyszerűen tökéletes!!







Piros lakkal kapcsolatban állandóan a tűzre asszociálok!
Egy dupla nyomdázást használtam, fekete és sárga nyomdalakkokkal.
A mintát pedig a Lina nail art supplies- Make your mark 03 palettáról vettem.







 Az utolsó manikűr egy gradinet és egy dupla nyomdás kombó.
A gradinet a Kiko 331, 279 és a 288 lakkokkal készült a dupla nyomdához egy fekete nyomdalakkot használtam, és a Hit the bottle- A glint of gold nyomdalakkját, a mint ismét a Lina nail art supplies- Make your mark 03 paláttáról került elő.









 Mára ennyi lett volna az egyveleg, kíváncsi vagyok neked melyik manikűr tetszett a legjobban és miért :)










4 megjegyzés :

  1. úristen a CbL-Pirates of Penzance valami álom ! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik :) Ő a tökéletes piros :)

      Törlés
  2. Nagyon szép mind, de az első kettő a kedvencem, mert olyan vidámak, ill. a piros is nagyon szép, de az jobban tetszik minta nélkül. Profi munka mindegyik, ahogy máskor is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek :3

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!