2017. június 20., kedd

Beautybigbang / Teszt


Sziasztok!


Pár héttel ezelőtt kaptam a Beautybigbang-től pár terméket tesztre, ezeket fogom ma bemutatni.
A kínálat széles, első körben viszont csak 3 terméket választottam.


Az első ilyen termék, egy díszítőszalag, ITT megtalálható, nagyon kedvelem az ilyen fajta szalagokat a körmön, ez annyival különbözik, hogy 2mm széles és glitteres. Én egy lilát választottam, használata roppant egyszerű, viszont első ízben a fedőlakk elkente, így egy teljesne más manikűrben használtam.
Középső és a gyűrűsujjamra került, egy BPS glitter fölé, mellé a Kiko 003 Chrome lakkját, a BPS glitter pedig a 39116 volt.









A második termék, egy kutikula védő, amit ITT találhattom meg. A termékhez nagyon sok reményt fűztem, és borzalmas csalódás volt, alig bírtam levakarni a körmeimről.
Egy gradient manikűrt készítettem, tovább szenvedtem a leszedésével, mint magával a gradienttel.
Jól tapad, könnyen korrigálható a felvitel után is.





A harmadik terméket nem igazán tudom hova tenni, transzfer fóliákat választottam, és a végeredmény nagyon nem tetszett. Lehet ragasztós módszer kellett volna, nem tudom, az biztos, hogy a fekete alaplakkon sok szín nem is látszik.
A csomagban 24 ív lapul, mindenféle színes, holós is.
Elérhető ITT.










Ha megtetszett valamelyik termék, az oldalt szívből ajánlom, sok nail art terméke megtalálható.

MDOL10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok.






4 megjegyzés :

  1. Ízlések a manik, de egyik cucc sem az én világom, bőrvédőt ugyan használok, de ha ez nem jön le könnyen, az elég idegesítő.

    VálaszTörlés
  2. A transzferfóliát a speckó ragasztó nélkül szerintem lehetetlen használni. Mondjuk nekem még azzal sem sikerül normálisan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mindenesetre bánom, hogy ezt választottam, mert sok idő elment a semmire :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!