2017. június 8., csütörtök

Bornprettystore Chrome porok / Teszt


Sziasztok!



Van két Bonrprettystore chrome por elmaradásom, amit ma egy manikűrben fogok bemutatni.
Decemberben kaptam őket tesztre, mivel a körmöm akkor kb a nullával volt egyenlő, most eljött az idő, hogy kipróbáljam őket.
Amúgy sokszor esek abba a hibába, hogy kérek ilyen holo meg chrome porokat tesztre, de általában nem sok türelmem van hozzájuk :( Szépek de eléggé macerásnak vélem őket....

Az első a GRB20-as chrome por, ami kis dobozban érkezik, 1 gramm (van 0,50 grammos is)  vedőfólia lehúzása után, már kezdődhet is a móka. Kapunk mellé egy kis applikátort amit én nem használok, ujjal sokkal könnyebb felvinni, illetve a szilikon applikátorral a széleken.



A fényben a körmön kékes/zöldes illetve van egy kis lilás fénye is :) Ezt majd a gyűrűsujjamon és a kisujjamon láthatjátok majd.

A másik por inkább ősziesebb, DYB20, egy rezesebb árnyalat.



Ez a mutató és a középső ujjamon lesz látható!
Mindegyik por alá a Madam Glam fekete gél lakkját használtam!







Mivel egy nyomdapaletta tesztel is el voltam maradva, ami a BP-L028, korábban már teszteltem de beszúrom a linket, amin elérhetitek a vele készült manikűrt!!


Összességében a chorme por nagyon szép a fekete alapon, mindkét szín nagyon jó választásnak bizonyult, kevésbé macerás mint a holo por, de egy csipetnyi türelem kell hozzá, meg gél alap...

A fenti linkeken elérhetők, a BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok a nem akciós termékekre :)







Nálad melyik chrome por a nyerő?

3 megjegyzés :

  1. jók ezek a krómporok, nekem az a bajom, hogy ha körömlakkra teszem, kb egy kínhalál mire le tudom mosni, ha meg géllakkba teszem, akkor nézhetem 1-2 hétig :D ami nem baj, csak néha ha van kedvem-időm festegetni akkor meg nem szívesen rakom fel a géllakkot. tudom, world's first problem :D

    VálaszTörlés
  2. Hm. Tégelyben a zöld az abszolút kedvenc, imádom azt a zöld árnyalatot, viszont felapplikálva határozottan a rezes a befutó. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!