2017. június 6., kedd

CND Vinylux / Rythm & Heat Teszt


Sziasztok!


Egy bő hónappal ezelőtt megkeresett Réka a CND Nail Lounge-tól, hogy küldene pár terméket tesztre.
A megkeresésnek nagyon örültem, mivel még nem próbáltam a CND lakkokat, kíváncsian vártam őket.
A csomagban lapult egy mini szett, egy cuticle olaj, egy Scrubfresh, egy napszemüveg (amit azóta is hordok, neonzöld és fantasztikusan néz ki, és egy hozzá tartozó standpacsker plusz egy vászonszatyor).

A mini készletben 3 lakk illetve egy fedőlakk taláható, mind a lakkok minde a fedőlakk 3,5 milisek, és elvileg a lakkokhoz nem kell alaplakk.
Első lépsének javasolják a már tökéletesen tiszta és előkészített köröm Scrubfresh körömlemez tiszítóvaló való áttörlését, ami egyben egy dehidratáló. Ezt a lépést én kihagytam.
Minden körömlakk alá használtam alaplakkot, és minden lakkozás után használtam a körömápoló olajat!





Az első szín amit kipróbáltam a Sugarcane, ami egy limezöld és sárga kombója. 3 réteg







Whatsupnails A010 Henna Entrancement palettáról vettem a mintákat,ez a paletta f a n t a s z t i k u s !!!!





Következő Shell in the sands, barackszínű lakk, ez is 3 réteg, viszont a neve engem teljesen megfogott ( a lakk is amúgy).






Sugar Bubbles SB054 palettáról választottam egy tökre egyszerű mintát, és sötétkék lakkal nyomdáztam :)




Az utolsó a nagy kedvencem, egy narancsos tónusú piros, a Mambo beat. Ő is 3 réteges, ezt a manikűrt viseltem 7 kerek napig, icipici kopással mostam le a 7. nap végén.





Aliexpresses W208 palettán volt ez a minta, a paletta nem a legtökéletesebb, persze használható ha olyan kedve van hozzá.






Összeségében nagyon elégedett vagyok a lakkokkal, tartósság szempontjából is, a színek is nagyon tetszenek, mindhárom lakk abszolút használható tavasszal/ nyáron is egyaránt.






Neked melyik árnyalat tetszik a legjobban?




1 megjegyzés :

  1. Mind a három lakknak nagyon szép színe van, tetszenek, és a manikűrők is szuperek lettek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!