2017. június 9., péntek

Geometrikus


Sziasztok!


Arabella hírdetett egy játékot, a Nailmail keretein belül, geometrikus témában, az oldalon megvásárolható lakkok segítségével, és ezzel a manikűrrel jelentkeztem illetve nyertem is :)

Elég nehezen döntöttem el, milyen manit csináljak, első körben millió ötletem volt, aztán az asztalnál ülve minden elillant! Sokszor van ilyen nem? Nálam az utóbbi időben elég gyakran, millió ötletből 2-3 sikeresen el is készül (ez már az alkotói válság lenne? )

Végül egy dry marble mellett tettem a le a voksom, az IEUV- Curtain call, és a Pretty in ink lakkokat használtam fel. Én személy szerint imádom a piros/fekete kombót (mondjuk a fekete/pink örök kedvencem), azt hiszem egy csepp arany is belefért volna a manikűrbe.
A középső ujjam olyan lett a dry marble mint valami kutya megrágta volna a szélét 😆 😆
Természetesen korrigáltam, meg azért a geometrikus nyomda picit elnyomta ez a malőrt.



A geo mintát a Yours Cosmteics- Modern geometry palettáról választottam, fehér nyomdalakkot hazsnáltam hozzá :)






Köszönöm szépen mindenkinek aki szavazott rám a játékban!!!😍 😘






Kedveled a geometrikus manikűröket?

3 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!