2017. június 13., kedd

Lina Nail Art Supplies Make your mark 4, Make your mark 3 / Teszt


Sziasztok!


Korábban kaptam két Lina Nail Art Supplies palettát tesztre. Make Your Mark vonal nálam nagyon betalált, szóval ezeket kértem tesztre :)
A Make Your Mark 04-es palettán a pillangós a  koponyás , virágos és a vonalas minták nagyon tetszenek.
Egy előző posztban már írtam ezekről a manikűrökről, de gondoltam legyen teljes a poszt, és néhányat azért beillesztek.

Cupcake polish-Whimsy eredeti posztja ITT található:






Ehhez a manikűrhöz a Bps H002 Magic rainbow szürke holo lakkját használtam, a lakk valami fantasztikus felkenve! Régóta megvannak ezek a holo lakkok, komolyan abszolút kellemes csalódás mindegyik, szuper pigmentáltak, jó fedésük van (igaz az áruk húzós).
2 réteges, napfényben káprázatos holo!










Itt a vonalas mintát szerettem volna kipróbálni, ehhez az alap az ILNP-Bikini bottoms lakkot kentem fel,a mintát fehér nyomdalakkal nyomdáztam fel!
















Make your mark 3, a híres paletta amin a teli minta található és gradienthez is tökéletesen használható. Én ezt a mintát még nem próbáltam, viszont sok másikat igen.
Erről mindegyik azaz mindegyik minta tetszik!!!!

Elsőként egy gradientet készítettem Kiko lakkokkal, 338, 340, 359, 297, 355, majd feketével nyomdáztam rá.
Eredeti poszt ITT.










Másik tüzes manikűrröl már írtam ITT:






Ismét egy gradient, plusz dupla nyomdázás.
Amiket használtam: Nicole by Opi- Hitt the lights, Sinfulcolors: Beautiful girl, Innocent, Pink forever, fekete nyomdalakkot, és a Color club- Angel kiss lakkját használtam a mintához.










A hullámos mintáról készült bejegyzés ITT található.









Nos, összességében mind a két palettát imádom, jó választás volt, minták többsége nagyon jól kihasználható.

MDOLLASNAILS15OFF kóddal 15% kedvezményt is kaptok ha az eredeti oldalról rendeltek :)





Melyik manikűr nyerte el a tetszésed?

1 megjegyzés :

  1. Jaj, nagyon szépek, a holo-fekete és a pink-fehér mintás most nagyon megfogott, persze a virágos még mindig nagyon tetszik, a többi meg profi munka. Kedvem támadt lakkozni, aztán meglátjuk, estére mennyi időm marad.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!