2017. június 7., szerda

Virágos


Sziasztok!



Most a hosszú hétvégén valami neonos, nagyon nyárias manikűrre vágytam. Persze az általam imádott virágok sem maradhattak el :)

Két CbL lakkot kentem fel, a kisujjamra és a hüvelykujjamra az All Jack'd up fantasztikus narancsságra lakkját, a többire a Bananas and Kripsy Kremes are better than HBO került.
Majd reverse stamping került a közép illetve a gyűrűujjamra, a virágokat az All Jack'd up lakkal töltöttem ki!

A virágmintát a Bundle monster-BM-XL217 palettáról vettem :)








Hétfőn este búcsút intettem a manikűrnek, de imádtam viselni, remélem nektek is annyira tetszik mint nekem tetszett :)



1 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!