2017. július 25., kedd

Bornprettystore Teszt


Sziasztok!



Pár héttel ezelőtt két Bps csomagot kaptam, amiknek a tartalmát sikerült letesztelnem. Általában olyan dolgokat választok, amiket szeretnék hordani, illetve olyan palettákat amiket amúgy megvennék, ha nem lenne a felkérés tesztre.

Az első egy latex lenne, amit korábban már kék változatban használtam. Akkor nem voltam nagyon elragadtatva az illatától, gondoltam ha már kell latex a manikűrözéshez, az enyém meg pont kifogyóban van, kérek egy pink verziót. Azt hiszem sokat javult a latex, nincs az a szemeteskuka szaga, csak a sima latex illat, ami gyorsan szárad a bőrön, és egyben lehúzható!
Mindegyik nyomdázott mai manikűrhöz őt használtam!

#27295



Aztán itt van a fedőlakk, színtelen és azt ígéri, nem keni ez a nyomdázást. Az illata nagyon hasonló a Ya qin an fedőlakkhoz, és ugyanúgy viselkedik mint az. Nem keni ez a mintát, hamar szárad, ebben csak 10ml van, a Ya qin an 18 ml.
Viszont ez a top coat nagyon bevált, őt is minden egyes mani manikűrnél használtam, biztos újra fogom venni.

#27749



A Time to travel nyomdapalettát már korábban szerettem volna kérni, de mindig voltak új paletták, így ez sokáig elmaradt. Kedvelem ezeket a fogaskerekes mintákat, az órát, számlapot és a mutatókat.
Alapként a Heart of gold holó lakkot kentem, fel, nem igazán van arany holó lakkom, ezzel azt hiszem ki is elégítettem minden igényemet.
A lakk 2 rétegben csodásan fed, a színe fenséges, nagyon tetszik, az ára amit picit húzós :/











A Roaring flame egy kaméleon fedőlakk, általában nem kérek tesztre fedőlakkot, de ez nagyon megtetszett. Kis szilánkokat elég könnyen a körömre lehet varázsolni, ugyanis az üveg dugig van vele, gyorsan szárad, és szerintem feketén mutat a legjobban!






A mintát a Powder perfect- Kings and Castles 1 palettáról választottam.







Virágos palettában sincs hiány, a BP-X25 egy igazán jól sikerült darab. Az alap itt egy gradient lett, a Kiko 506, 355, 330 lakkokat haszbáltam, egy réteg DL- Top prism került rá, majd a minta.







Picit bohém mintákat tartalmazó paletta sem volt a listámon, de megtetszett rajta a póni, meg az ananász, így kértem őt is. BP-127 kerek paletta, amin elég sok minta van, elég jól fel lehet őket használni.
Itt az alap a Sinfulcolors-Daisy daze volt, a vonalas mintát a BPL-027 ről vettem, és egy piros nyomdalakkot használtam hozzá.





Kértem egy csillámos kék lakkot is tesztre, elég sokáig hezitáltam, hogy kék vagy fekete kéne, de végül maradtam a kéknél. ITT elérhető.
052-es számút választottam, 2 rétegben fed, meglepően gyorsan száradt, fedőlakk kell már, mert a csillámos hatása így látszik leginkább. 9ml ami egy darabig elég lesz, a lakkot 4 napig hordtam, nagyon minimális kopással mostam le.
Mintát a BP-132-es palettáról választottam, erre úgy éreztem valami geo minta passzolna a legjobban!










Kértem még egy Harunouta palettát, pizzás motívumokat tartalmaz, számomra ez must have volt.
L023 nagyon jópofa, a kis pizzakészítő emberkével együtt, jól kiasználhatónak érzem!

Itt az alap egy gradient volt, Sinfulcolors- Starfish, és Easy going lakkokal, majd erre került egy cikk-cakk minta, amit a Hehe - 005-ről választottam.





Az utolsó manikűr is egy geometrikus, itt az alap egy neon volt. Az Orly- Beach cruiser, Skinny dip, Glow stick lakkokat használtam, majd a mintát a BP-L070 palettáról választottam ki.









Nehéz lenne kedvencet választani, viszont amit ajánlok, a színtelen fedőlakk, és a nyomdapaletták, természetesen a latexet is :)


A termékeket a linkek alatt találjátok meg, a BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kapot a teljes árú termékekből!




Ps.: az új Bps design nagyon szuper lett, végre megújult a honlap, sokkal színvonalasabbnak vélem!



Melyik manikűr nyerte el a tetszésed?
Próbáltál már a fenti termékek közül valamit?

4 megjegyzés :

  1. A latexhez és a fedőlakkhoz mindenképpen kedvet kaptam!! (-: A manikűrök nagyon szuperek!Mindegyik tetszik, talán mostanában a geometrikusakba vagyok bolondulva igazán, de a bohókás pizzás is olyan jó! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket mindenképp ajánlom, a fedőlakk tényleg nagyon szuper, a latexnek meg végre elntűnt az a csúnya szaga!
      A pizzás mani egyik kedvencem lett, ha ránézek nevetni kell :D

      Törlés
  2. agyon klassz manikűröket alkottál!

    VálaszTörlés
  3. Amazing golden holo, fortunately I have it :-) :-) I love the gradient and stamping with BP-X25, gorgeous! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!