2017. július 18., kedd

Lila radial gradient


Sziasztok!



Van, hogy későn este jön az ihlet? Nos, nekem elég ritkán, de van ilyen, az ilyet én általában papírra szoktam vetni, amit egy másik alkalommal szívesen el is készítek.
Ebben az esetben nem volt menekvés, miközben néztem egy filmet, beugrott egy lila manikűr, amit habozás nélkül meg is kellett valósítanom!

Alap a China Glaze- Lotus begin volt, erre került körbe, a Kiko 331-es lakkja. Egy réteg Ilnp- My private rainbow (x) is került rá, és erre a nyomdaminta amit a Bundle monster- BM-XL217 palettáról választottam.








Elég régen készítettem radial gradien-et, most ez igazán jól is esett. Mintával nagyon tetszik illetve tetszett az egész, élőben sokkal jobban látszott az Ilnp csillogása is, szóval elégedett vagyok, hogy sikerült, úgy megcsinálni, mint azt elképzeltem.



Kedveled a radial gradeint manikat?

11 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!