2017. július 11., kedd

Utóbbi időben készült manikűrök II.



Sziasztok!



Nos, az az igazság, én és az Instagram nem élünk párhuzamos életet, oda sokkal több és többször teszek ki manikat, mint a blogra. Aztán felhalomzódás után meg nem igazán akarok mindről külön posztot írni, egy csokorba szedve fogom ma megmutatni őket.

Van olyan amit közel 3 hónapja készítettem el, és mégsem kerítettem rá sort, hogy megosszam veletek.

Lássuk mely manikat szedtem ma össze.

Az első egy nem is olyan régen használt lakk volt, mégpedig az ILNP-Aria, számomra érhetetlen miért nem vettem meg eddig ezt a lakkot???! Csodás kék holo, napfényben szemkiverős, 2 rétegben tökéletesen fed! Imádom ezt a lakkot!

Kis csavart is vittem az egészbe, a kisujjamra egy fekete lakk került, a többire az Aria, a mintát a Lina nail art supplies Make your mark 3 palettáról választottam.






Következő egy ananászos manikűr lett, itt az alap egy Kiko menta lakk volt, mégpedig a 389 erre kerültek a színes ananászok, amiket a Whatsupnails B008 palettájáról választottam.







Harmadik manikűr nagyon színesre sikerült, nyáron nagyon kedvelem a neon lakkokat, szinte csak ilyet viselnék! Mivel találtam egy igazi hipnotizáló mintát a Creative shop 23-as palettáján, vettem a fáradtságot, és szépen sorban kiszíneztem az egészet.
China Glaze Electric nights lakkjait használtam fel: UV Meant to be, Daisy know my name? Home sweet house music, Treble maker, Glow with the flow, Red-y to rave.









Mivel a rózsákat is nagyon kedvelem, sőt egyik kedvenc mintám, ez sem maradhat ki a ma.
Alap sima fehér lakk volt, a Wet n' wild- French white créme lakkja, per pillanat ő a nagy kedvenc fehér lakkom.
Lina nail art supplies - Make your mark 3 palettáról választottam a pöttyös (?) mintákat, Mundo de unas kicsit éleénkebb, már-már neon nyomdalakkokat használva kerültek fel a körmeimre. Erre az elmaradhatatlan rózsaminta, Nicole diary ND014 palettán van egy tökéletes!






Whatsupnails-től kaptam egy pár City stencil-t, ezt én válaszotttam, mert nagy fantáziát láttam benne. Mivel nem igazán kedvelem őket, nem egyből a körmömre készítettem el, hanem szilikonlapra.
Első körben viszont egy dry marblét alkottam, amihez a Zoya-Julie, Dillon, Piaf, Shelby-t vettem elő, száradás után felkerültek a körmeimre, majd ezután a már megszáradt felhőkarcolók.










Az utolsó manikűr picit "édesre" sikerült, mégpedig cupcake-t varázsolatam fel.
Az egyik csodás neon pink lakk az El Corazon 423/124 lakkja volt, amit fehér alapra kentem fel, a középső és a gyűrűsujjamra a CbL-Memory of you szürkés lakkját. Ezt a lakkot pár héttel ezelőtt vettem, eleinte nem akartam beadni a derekam, hogy égető szükségem lenne egy sima, szürkés holo lakkra, de be kell valljam jó döntés volt. Szuper nail art alap, tökéletes a fedése, nem uncsi szín, elég sok színnel kombinálható, szóval megérte a befektetést.
A mintákat a Sugar bubbles-SB055 palettáról választottam.








Ennyi lett volna a szösszenet, kíváncsi vagyok neked melyik manikűr tetszik a legjobban :)

1 megjegyzés :

  1. A holosak legjobban, a kék ILNP-s meg az utolsó. Ez a szürke CbL lakk nálam lilás a monitoron, nagyon tetszik! Szép mindegyik mani, a tarka China Glaze meg a városos is, ötletesek!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!