2017. augusztus 11., péntek

Madam Glam - Teszt


Sziasztok!



Ma napra 5 Madam Glam gél lakkot szeretnék bemutatni nektek, a poszt végén olvashatjátok a személyes kedvencem.
Mostanában egyre jobban nyitott vagyok a gél lakkok felé, néha elgondolkozok, hogy kéne valamelyiket viselni huzamosabb ideig. Az 5 tesztre kapott közül egy ami biztos, hogy át fog ejteni a tűzkeresztségen!!!!


Az első a King's choice, ami egy fekete és telis tele van apró szikrázó glitterrekkel. Erről a lakkról egyból a Zoya- Storm ugrott be nekem, mellesleg kedvenc lakkom.
2 rétegben használtam, plusz természetesen top coat.
Nyomdáztam is rá virágmintákat, a Powder perfect-Flowers 1 palettáról.










Következő egy metál, Get to the point nevet viseli. Ez sima körömlakként is használható, a hybrid formulának köszönhetően.
Roppan egyszerű volt használni, a színe fantasztikus, nagyon jól pigmentált, elég 2 réteg belőle.
Ő pont az a tipikus Karácsonyi piros, amire szívesen pingál valamit az ember.
Dupla nyomdázás került rá, a Powder perfect-Flowers 1 paletta egyik mintájával.











A Pumkin Juciehoz sok reményt fűztem, a képek alapján nagyon tetszett, felkenve viszont már nem igazán. Nem volt figyelmes, mert ez jelly, így rajtam a 3 réteg is átlátszik sajnos :(
Narancsos alapszín amiben piros glitterek vannak, ő tökéletes nyárra is!





Amit nagyon vártam már, a színváltós It's a funny world.
Alapszíne hidegben lila, majd meleg hatására pink lesz, nagyon dob az egészes a sok glitter! Fedése nagyon jó, belőle is 2 réteg elég. Tesztelése nem volt egyszerű a 40 fokban, szóval a 100%-os lila állapotot nem is bírtam lefotózni.






Az utolsó a Take your time, ami egy bordós, barnás, glitteres lakk, és felfedezni véltem bennük pelyheket is!
2 rétegben elég volt használni.







Nos, abszolút kedvencem a Take your time, fantsztikus színe van, ezt ősszel nagyon el tudom magamon képzelni, szerintem vele törik meg a tűzkeresztségem, a King's choise-t is nagy valószínűséggel hordani fogom!
A piros leszedéskor eléggé elszínezte a körmöm, nem tudom miért, de szinte képtelen voltam napokig levakarni a körmömről a piros színt.






Neked melyik tetszik innen, már ha tetszik valamelyik? 

5 megjegyzés :

  1. Przepiekne sa wszystkie kolory :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! Először azt hittem, a piros lesz a kedvencem, aztán jött a tökleves... végül pedig ez a mélybarnás-bordós, instant ősz. ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!