2017. szeptember 12., kedd

Bornprettystore - Teszt


Sziasztok!


Újabb adag Bornprettystore által választott termék tesztjével készültem mára.
Nyomdalemezek mellé kaptam egy tartót, illetve egy nyomdázót, ezekről a poszt végén fogok írni.
6 lemezt kaptam illetve kértem, ebből egy korábbi lemaradásét is megkaptam.
Lássuk a tesztet:



Az első lemez a Fishnet BP-X28, 6x6-os kis lemez, amin elég jól kihasználható minták vannak.






Kék gradientet készítettem a China Glaze- New Birth és a Capacity to see Beyond lakkokkal, egy réteg Fairy dust is került rá, majd kék nyomdalakkal nyomdáztam a mintát.

Aztán itt egy másik lemezt is bevontam a játékba, a BP-137 pingvines lemezt. Nagyon cukinak találom, biztos később fogom még használni, mondjuk télen a pelyhek miatt.






A fás lemez, alias BP-158 szerelem volt első látásra. Nagyon eredeti lemeznek tartom, kedvelem a fás mintákat, nem csak a leveleket!

Itt az alap az Opi-Did you 'ear about Van Gogh? lakkját kentem fel, és barna Ya Qin An lakkal nyomdáztam rá.








Egyszerű de mégis nagyszerű manikűrnek érzem, a lemez ősszel elég jól kihasználható.

A pillangó lemez BP-155 is szerelem volt első látásra, leginkább a középen levő nagy lepke volt, ami felkeltette az érdeklődésem.
Két részben nyomdáztam fel a középső illetve a gyűrűs ujjamra, kitöltöttem mindenféle színekkel, a többi körmömre mini pillangók kerültek, pár csillag.








Színes, picit bohókás manikűrnek érzem, ettől független nagyon tetszett az összhatás.


Ha már bohókáról van szó, a következő manikűr is ilyen lett, mégpedig dinókkal telítve.
BP-125 egy dinós plate, aki kedveli az ilyet annak csak ajánlani tudom.
Az alap itt mindenféle színek lettek, Sinfulcolors- Solar flux, Beautiful girl, Prime purple, és az Open seas lakkokkal készítettem el, a BP-L070 palettáról vettem egy vonalas mintát mait szürkével nyomdáztam ra, majd erre kerültek a dinók.






A BP-L076 lemez az előző körből hiányzott, végre megkaptam, kicsit megkésve, de nem baj, van rajta olyan minta, amit így is lehet használni. Lemeze abszolút nyári, már nem igazán akarok nyáriasabb mintákat elővenni, így egy ősziesebb mintát készítettem.
Itt az alaplakk a CbL-The rock lakkja volt, amit nem is olyan régen rendeltem. Amikor megvettem, teljesen meg voltam győződve, hogy ez ugyan egy fekete lakk,a miben szórt csillámok vannak, de felkenve teljesen másképpen festett, mint a képen ami alapján választottam. A lakk nagyon furcsa, picit jelly állaga van, a glitterek miatt nem a legkönnyebben kezelhető, gyorsan mattra szárad, és a rétegek között muszáj várni, mert foltos marad az egész. 3 rétegben kentem fel, a mutat ujjam még így is foltos maradt, csak azért mertnem vártam vele eleget, a színe ha nem írtam volna, barna.
Abszolút nem bántam meg, hogy megvettem, sőt...Minden szenvedés ellenére megérte a befektetést, nagyon őszi, és nagyon tetszik magamon, elég különlegesnek tartom.






A Hit the bottle- Champagne shifter és egy Konad piros metálos lakkal nyomdáztam rá.










Egy új, sárga paletta tartót is kaptam, ezzel a kacsintós smájlival nagyon vidám, zipzáras, BPS logóval. ITT elérhető.
16 kör illetve négyzet alakú lemezt lehet tárolni benne, és 8 nagyobb palettát, értem itt: BPS, Bundle monster, Moyou.







Praktikusnak találom, ha nagyon ki van tömve a zipzárat elég nehéz behúzni, tehát nem javaslom nagyon telitömni a kis kerek palettákkal ahogy én is tettem 😃.



Átlátszó nyomdázót is kaptam, amiben kétfajta nyomdázó van. ITT elérhető és a 6 számú.

Az egyik fele sima átlátszó a másik kisebb ebben is átlátszó párna van, és kis kövek vannak benne, mindkettő tökéletesen működik!
A köves nyomdázónak sokkal magasabb a feje mint a  másiknak, de puha mindkettő, belemélyed a körmöm.





 Első próba:




Két lehuzó kártyát is kaptam hozzá, mennyire gyönyörű ez a minta.😻




Mindegyik terméket ajánlani tudom, a BBB10 küddla 10% kedvezményt is kaptok teljes árú termékre :)






Mi nyerte el a tetszésed a bejegyzésból?

5 megjegyzés :

  1. Mindig csak ámulok-bámulok a nyomdázásaid után *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagyok, köszönöm szépen a kedves szavakat!

      Törlés
  2. Csodaszépek a manik, a dinós meg az utolsó nagyon tetszik, gondolkoztam én is, milyen színű is ez a CbL?
    Kellene nyomdázót vennem, ami van, annál állandóan belesüllyed a nyelébe a szilikonfej, kitágult vagy mi van vele, nem új darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj a CbL nagyon szép, annyra örülök, hogy megvettem! Nem kedvelem a jelly illetve a nagyon macerás lakkokat ( ez pedig az), de megéri vele szenvedni! Instant ősz!
      Ez tényleg jó kis nyomádzó, kettő az egyben, ajánlom!

      Törlés
  3. A pillangós manikűröd a kedvencem! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!