2017. november 14., kedd

Pulcsis minta


Sziasztok!


Eljött a pulcsis időszak (sajnos), ennek örömére összedobtam egy ilyen jellegű manikűrt.
Egy külföldi fórumban pont ez volt téma a lányok körében, és akkor beugrott, hogy nekem nincs igazán ilyen mintám! Vagy legalábbis nem tudok róla....Nagy keresésben akadtam erre, amit végül a manikűrben is használtam. A Pueen 104-es palettán van ez a minta. csak egy kis bibije van, hogy a minták közötti kis részt, ha akarjuk persze, magunknak kell kitöltni. Én most fekete nyomdalakkot hazsnáltam, így fekete lakk dukált hozzá.
Az alap egy gradient lett, Kiko 507, 506, 216 és 330 lakkjait használtam fel. Természetesen keürlt rá egy réteg az Ilnp-My private rainbow (x)-ből.













1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett ez a manikűr! Valamikor tinikoromban volt hasonló pulcsim, az jutott eszembe róla. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!