2012. július 25., szerda

I'm not dead...

Sziasztok

Ujra itt..:)
Utobbi idoben nem szulettek bejegyzèsek,igazàbol a blog is majdnem megszunt.Nem lesz hegyibeszèd,nem is akarok panaszkodni,most annak orulok,hogy ujra van kedvem bejegyzèseket kèsziteni.:)
Remèlem ennek ti is annyira orultok,mint èn....

Szoval utobbi idoben ezeket a termèkeket vettem meg:




Moyra lakkok.

Règen 3 moyra lakkom volt,amiket nagyon szeretettem.Mukorom elott nagyon szivesen hasznàltam oket.
Most 5 db lakkom van egyenlore,remèlem nem okoznak majd csalodàst.
390ft/db

Sima fekete ès piros

Fekete 35
Piros 19





Csillogos fekete 80 (ma megàllapitotam Adenben van ugyanilyen lakk!!!))





Kèk 69
Gyongyhàzas  02


Ezek a lakkok,water marble kèszitèsère tokèletesen alkalmasak..Tapasztalatbol mondom:)


Aden

A màsik kedvenc lakkom lett.Vagyis a màrka.Eloszor is àrban nagyon jo,ès szerintem minosègre is!

 Egyenlore 3 szinnel rendelkezem.

A neon zold,165 tropical parrot nem tudom nekem zoldes inkàbb mint sàgra..
54 vibrant fuchsia
ès 65 forbidden fruit

A neon zold,nekem eddig nem vàlt be,most vettem fehèr lakkot,ezt alaplakkènt hasznàlva fogom kiprobàlni...a tobbi gyonyoru ugy ahogy van..

Aden kis mèretu lakkok 250ft,nagy 390 ft.





Crystal nails.

Szerettem volna venni szines lakkokat,de nem talàltam.
Vettem egy gyorsan szàrado fedolakkot,amit ajànlok mindenkinek.Eloszor is mint egy pajzs vèdi a lakkot a lepattogzàstol,màsodszor mint làthato rajta hamar szàrad.
Lakkok 990ft-èrt kaphatoak.

Szuksègem volt mèg,egy cuticule remover-re,ezzel is maximàlisan elègedett vagyok!!



Ami mèg èrdekes volt nekem a baràzdakitolto,ebben sem csalodtam!



Essence

Essence ultra strong handler egyik kedvenc lakkom.Volt màr nekem amit règebben vettem,de Anyukàmnak adtam.Ma vettem egy màsikat,ez volt az utolso,ès màr hetek ota keresem.
Nagyon szeretem,nem kopik le hamar,gyorsan szàrad.
599ft


Base lakk.egyenlore mèg nem probàltam :)
549ft

 Ultra strong toll 200ft-volt.Nagyon de nagyon szeretem.



Toredezès elleni lakk.
Nekem tul surunek tunik,nem tudom tènyleg,jo-e toredezès ellen,mert mindig lemosom ès ujrakenem :)
Ha jol emlèkszem 549ft-t volt,de valoszinuleg ezt tobbet nem veszem meg...





Colorama lakk 299ft-t volt,pont fehèr lakkot akartam.
Remèlem tokèletesen bevàlik majd,règen szerettem ezeket a lakkokat,de nem veszem egy ideje.



Astor alapozo 1199ft,kiprobàlàs utàn nekem nagyon tetszett.A szine is ,ès az is,hogy eloszlik konnyedèn.Egyenlore csak a kezemen probàltam ki...


Ti probàltatok màr innen valamit?

6 megjegyzés :

  1. Minek neked barázdakitöltő, ha a japán manitól tök sima a körmöd? :)
    Szép cuccokat vettél :)

    VálaszTörlés
  2. egyutt a kettovel mèg simàbb :D
    de ha màr megvan elhasznàlom az tuti!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Üdv újra itt! :]
    Én is pont most vettem meg a 24/7 alaplakkot :]

    VálaszTörlés
  4. bár nem szoktam kommentelni, de régóta olvaslak rendszeresen, örülök, hogy visszatértél! :)

    VálaszTörlés
  5. oh akkor ez kulon megtiszteltetès:) koszonom szèpen:))

    VálaszTörlés
  6. Örülök, h visszatértél, már nagyon vártam az új bejegyzéseket!
    Nekem is fehér lakkra van szükségem, ezt a Coloramát mindenki nagyon ajánlja, lehet, hogy én is őt fogom beszerezni. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!