2012. szeptember 14., péntek

Bundle monster palettàk



Bundle monster hasonlit a konad palettàkhoz.Mivel szeretek koromre nyomtatni megrendeltem az amazonrol oket.Nekem nagyon tetszenek a mintàk,èrdekesek.
Megfelelo lakkal jol mukodik,ami tul hig,azzal nem igazàn.Eleinte azt hittem nem elèg mèlyek a mintàk,aztàn ràjottem,hogy a lakk a hibàs.
Aki szeret nyomtatni annak ajànlom,hogy rendelje meg,nem dràga igaz sokat kell vàrni,hogy megèrkezzen!De megèri!!



































Nektek,hogy tetszenek??

8 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszenek, de én egyelőre még nagyon ügyetlen vagyok a nyomdázásban.

    VálaszTörlés
  2. pedig nem nehèz:)majd belejossz meglàtod!

    VálaszTörlés
  3. Tetszenek, de a nyomdázás eddig nem állt hozzám közel :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néznek ki ezek a körömnyomdák!
    Tudsz adni linket, hogy honnan rendelted és mennyiért?
    Nekem is nemrég érkezett meg egy palettám amit Ebayről rendeltem, de azért ezek között is találok sok olyat, ami tetszene :-)

    VálaszTörlés
  5. úú, nagyon bejönnek, egyre jobban tetszik ez a nyomdamóka :]

    VálaszTörlés
  6. aahhhh istenem.... annyira jók! Az összes kéne! Tényleg nagyon változatos és szép minták vannak rajtuk! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!