2013. január 2., szerda

Back to basic....see the future


Ez kis csevegos bejegyzès lesz.

Tegnap azon gondolkoztam,hogy 2013-ban milyen kis terveim vannak.A bloggal kapcsolatban.Szemèlyes dolgokrol nem irnèk itt:):)

Elvileg 2011 januàrjàban kezdtem el a blogot,akkor mèg csak sajàt magamnak irtam.Aztàn vègulis elindult docogve de halad a szekèr.Akkor teljesen màs volt a tèma,de nem bànom,hogy vàltottam!!
Koszonom a rendszeres olvasonak,akik ellàtogatnak a blogomra olvasnak ès kommentelnek!
Nem hajtok a sok kommentre ez engem nem inspiràl,az sem hogy hànyan olvasnak egy hèten vagy egy honapban!
Nem akarok szent beszèdet tartani ez a blog magamèrt IS irodik,hobby ès kellemes idotoltès,mivel szeretek tapasztalatokat cserèlni ès uj emberekre szert tenni sok uj baràtsàg szovodott ès nagyon orulok ennek.Volt nehèz idoszak az èletemben sokan mellettem àlltak aminek kifejezetten orulok!!!Ez is koszonom bizonyos embereknek!!

Innen a messzi tàvolbol nem egyszeru uj dolgokat mutatni nektek,sok olyan dolog van ami itt van otthon nincs ès forditva!Plàne ido hiànyban szenvedek,jelenleg otthon nincs netem igy mindig elore kell "dolgoznom".
Nincsenek felkèrèsek a blogomon,hogy valamelyik màrkànak "dolgozzak" be-ezt nem is bànom,mivel kulfoldon èlek szinte megvalosithatatlan lenne,erre vannak magyar szuper blogger csajok!
Probàlok most csak a manikurre koncentràlni,szivesen kèszitek sminkeket is,egyenlore ezeket mèg nem osztottam meg...de majd a jovoben sor kerul rà.

Szeretnèk havi osszesito bejegyzèst kèsziteni majd,amiket mondjuk egy adott honapban vettem.
Probàlok majd kicsit kreativabb kormoket kèszinteni,ez csak elonyomre fog vàlni:)



Otleteket mindig szivesen vàrok,amiket megnèznètek a blogon,esetleg èrdekel benneteket,egyèrtelmuen lehet nem csak sminkes vagy manikuros dolog.


Vègszokènt koszonom,hogy olvastok nèzelodtok a blogomon.Remèlem velem tartotok 2013-ban is !!!



3 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!