2013. január 29., kedd

China Glaze-Fuchsia fanatic ès Kiko 234


Fuchsia lakkok kedveloinek.
Imàdom az ilyen szint.Annyira szèp,hogy megunhatatlan.

Krèmesen szèp szine van,igazàn eltalàltàk ezt a szint.
Egy rètegben is tokèletesen fedett,de èn 2 rètegben hasznàltam,mint szinte minden lakkomat!







A vègèn a Kiko 234-es lakkjàval kicsit feldobtam ezt a szint.
Amikor megvettem ez a Kiko lakkot oszintèn NEM TETSZETT.
Pedig nagyon szèp.Tuti fekete vagy sotètebb lakkon is jol mutat,de a fuchsia szint nagyon feldobta a kis rozsaszin csillàmokkal.Kicsit ockodok az ilyen fedolakkoktol,nem nagyon szeretem a cifra csillogos top coat-okat,de ez nàlam nyert.Eloitèleteimmel szemben nagyon szèp!!!Erdemes volt megvennem,ès csak 1 euroba kerult!








fedolakkal vagy fedolakk nèlkul??



9 megjegyzés :

  1. Mindkettő szép külön-külön is, egy együtt a legjobb! :)

    VálaszTörlés


  2. Kezdjük a legfontosabbal, a KIKO lakkból én is kérek :D

    Szép a CG lakk onmagába de a csilivili kis rózsaszínnel jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem magában jobban tetszik, de a kikoval és csodaszép! :]

    VálaszTörlés
  4. nekem is kell egy ilyen KIKO!! :DD

    a CG nagyon tetszik.. ismét :)

    VálaszTörlés
  5. Bár az enyém lehetne az a CG. Csodaszépséges. :)

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő nagyon szép, egyben és külön-külön is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!