2013. január 4., péntek

Lakkgyujtemènyem


Ma megmutatom nektek a lakkgyujtemènyemet.Nem szàndèkozok "nagykèpu" bejegyzèst kèsziteni,egyszeruen osszegeztem mikkel rendelkezek.
Szoval haladjunk akkor,elso korben arrol irnèk,hogy az Essence az egyik legkedveltebb màrkàm.Az itteni kèszletem hiànyos,mivel az otthoni lakkokat mèg nem hoztam el ide!Otthon csak Essence lakkjaim vannak,pàr Moyra ès Catrice.
Probàltam osszeszedni  kollekcio szerint az Essence lakkokat,elèg hiànyos sok lakkot eladtam vagy elajàndèkoztam.













Catrice is nagyon jo màrka a maga nemèben.Itt pàr Catrice lakkot vettem eddig.



Maybelline Colorama-bol csak 4 lakkom van.Azèrt vettem meg,mert olvastam jo a Watermarble-hoz:)


NYC-bol egy matt fedolakkom van.



Barry M-bol csak a crock lakkom van.egyenlore.....


Moyra lakkom van pàr,szeretem oket remèlem ez a kollekciom is bovul majd!



Nfu-oh.Ez is bovulèsre szorul :)
3 holo lakkom van,egy fedolakk a pelyhes ès 2 szines!




Zoya-bol 2 lakkom van.Egy zold ès egy piros.
Ezt is boviteni fogom!:) Nagyon tetszik a Zoya igazàn szèp szinek kozul lehet vàlasztani!


Opi normàl ès mini lakkok.
Ez abszolut bovitèsre szorul,bovulni fog az biztos.Egyik kedvenc màrkàm,imàdom a szineit!
Sajnos itt nagyon dràga az OPi,àtalàban rendelek ugyhogy csak lassan bovul a kollekciom!



Nicole by opi lett a 2012-es èvem kedvence.Annyira szèpek,hogy mindet megvennèm belole!
Ezekbol biztos veszek jopàrat!Ma is èrkezett egy :)


China Glaze nàalm elèggè felkapott.Egyszeruen imàdom:)








Egz Mac lakkom van.Egyenlore o egyedul àrvàlkodik.


Vègezetul a nyomdàzos lakkjaim.


Koszonom a figyelmet:)


18 megjegyzés :

  1. Ez aztán a gyűjtemény! Nagyon szépek! :-)))

    VálaszTörlés
  2. koszonom :) biztos bovul fog mèg idèn.èv vègèn kivàncsi leszek :)
    amugy nem szàmoltam ossze mennyi az annyi :)

    VálaszTörlés
  3. Szép nagy gyűjtemény! :D van pár olyan lakkod, ami az én gyűjteményemben is fellelhető. :) Az a zöld Zoya lakk valami csoda. :D Azt hiszem, az én kívánságlistámon is szerepel. ^^

    VálaszTörlés
  4. o a Holly nevezetu Zoya.nagyon szèp szine van!!!!!

    VálaszTörlés
  5. .nem semmi gyujtemeny! a china glaze es az opikert irigyellek kicsit :)

    VálaszTörlés

  6. OH, nem tudok rendes megjegyzést írni, még nem tértem magamhoz, de gyönyörűűűűűűű kollekciód van :)

    VálaszTörlés
  7. Koszi Erzsi.nem èr fel a tièddel :)

    VálaszTörlés
  8. Sehol nem tartok:D:D szép kis család:)

    VálaszTörlés
  9. huu azokért az essence-ekért de irigyellek! :((((

    VálaszTörlés
  10. Mennyi szépség :]
    Az nfu oh-kért ölni tudnék :D
    Na jó nem, de most nagyon szomorú vagyok, mert úgy volt, hogy szülinapomra kapok, de pont nincs már az, amit akartam, azóta meg csesznek válaszolni :(
    Viszont ilyen 5000 Ftos postaköltséggel nem akarok rendelni :(

    VálaszTörlés
  11. A 61-es, de nem is válaszoltak, melyik van még, ami elérhető náluk.. Pedig elvileg az Ő érdekük lenne...

    VálaszTörlés
  12. A 61-est akartam, de az nincsen, nem is lesz már valószínűleg, mert hogy nagyon drágultak az Nfu lakkok... kértem, hogy írjanak, melyikek kaphatóak még náluk, de azóta nem kaptam választ.. :(
    Te tudsz esetleg valami jó beszerzési helyet? :]

    VálaszTörlés
  13. A 61-est akartam, de az nincsen, nem is lesz már valószínűleg, mert hogy nagyon drágultak az Nfu lakkok... kértem, hogy írjanak, melyikek kaphatóak még náluk, de azóta nem kaptam választ.. :(
    Te tudsz esetleg valami jó beszerzési helyet? :]

    VálaszTörlés
  14. én is inkább essence felé hajlok , mind lakkban mint sminkben.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!