2013. január 24., csütörtök

Nicole by Opi-Vintage violet ès CG-Whirled away


Ugy èrzem Nicole by Opi màniàs lettem.:)
Annyira jok ezek a lakkok,hogy szinte az osszes szint kiprobàlnàm ebbol a màrkàbol!
O a Vintage violet nevet viseli,nem vèletlenul,hisz szolid pink lakk ez ami mindennapos hasznàlatra tokèletes.Nem feltuno ami egy jo dolog,hiszen nem akarunk mindig kilogni a sorbol!

Az ilyen szolid lakkok pedig tàvol àllnak tolem,lehet nem is vettem volna meg onmagàban,mivel inkàbb fekete ès/vagy sotètebb lakkokat rèszesitem elonyben, de ezt a szint egy licitàlàson vettem 4 màsik tàrsàval egyutt.

Amikor felkentem azon gondolkoztam mivel kène feldobni,hogy mègse legyen annyira hètkoznapi.....









A China Glaze-Whired away egy nagyon èrdekes fedolakk.
Eleinte nem is tetszett azèrt sem mert az ilyen jellenu fedolakkokat nem kedvelem.
Amikor megèrkezett szerelem volt elso làtàsra.
Fekete ès fehèr konfetti jellegu lapocskàk vannak benne,de tobb fekete hosszukàs szàlak!!!
Szerintem ez a pàrositàs nagyon szèp lett!!













Fedolakkal vagy anèlkul tetszik jobban ez a lakk?

4 megjegyzés :

  1. Is-is. A fedőlakk külön bejövős, mert ugye fekete :)

    VálaszTörlés
  2. ez a fedőlakk nagyon szép! Hasonlót szeretnék is is, majd körülnézek e-bayen. :))
    a Nicole by OPI is tetszik, nekem tetszenek a visszafogott színek is egy kis csavarral, mint pl ez a fedőlakk. :)

    VálaszTörlés
  3. Jé, nem is láttam még ilyen fedőlakkot, de tetszik, nagyon különleges :) az OPI is szép, ilyesmi a NYC egyik lakkja is, ami nekem megvan (Mother of Pearls St.)

    VálaszTörlés
  4. ez egy szép árnyalatú rózsaszín, mindenhogy jól néz ki :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!