2013. január 24., csütörtök

Opi-Mariah Carey Liquid sand mini


Nagyon vàrtam ez a mini kollekciot,eloszor is a sand hatàs miatt.
Ugy èreztem mini kollekcio ezekbol nekem boven elèg lesz.Kicsit ockodtam a sand hatàs miatt,nem szeretem a lakkokat fedolakk nèlkul hasznàlni.Mivel ezek matt lakkok,èrdekes felulettel,nem lehet fedolakkot kenni rà.

A doboz arany szinu,Mariah-al az elejèn.
A hàtuljàn angol leiràs is talàlhato a lakkokrol,nevekkel egyutt termèszetesen







Elso lakk a kèk volt- GET YOUR NUMBER,nagyon szèp,csillogokkal,igazi brill lakk.Azèrt brill mert fènyben nagyon csillogos a matt hatàs ellenère is!
Nagyon hamar megszàradt,2 rètegben tokèletesen fedett!!!











Kisujj ès gyurusujjon egy rèteg fedolakkal!!




THE IMPOSSIBLE kulonosen èrdekelt,mivel ha ugyesek vagyunk mini csillagokat lehet a lakkal egyutt kihalàszni.Nekem most mèg nem sikerult,de igy is nagyon utos a piros szin!!









Kisujjon ès a gyurusujjon egy rèteg fedolakkal!






STAY THE NIGHT egy fekete lakk,kis piros csillogokkal feldobva ezt a szint.
O nagy kedvenvem lett,nagyon eltalàltàk ezt a pàrositàst!!





Kisujj ès gyurusujjon egy rèteg fedolakkal




Es vègezetul a lila CAN'T LET GO,is egy igazàn szèp lila lakk.Mint mind az elozo 3 lakkban ebben is vannak csillogok,amik feldobjàk a lila szint.






Kisujj gyurusujjon egy rèteg fedolakkal





Osszessègèben nem bàntam meg,hogy megvettem ezt a kollekciot.Nagy kedvencem a fekete!
Meglepoen lapos hatàsa van a sand-nak,tehàt nem emelkedik ki a koromtol.Ezzel arànzosan,probàltam a hajamban turkàlni :D:D ès nem akadtam el!!!Ez jo hir,mert fèltem,hogy az ilyen lakkok elakadosak.Tevedtem!!
Tartossàgrol nem tudok irni,mert mind a 4-et egymàs utàn probàltam ki!

nektek melyik szin tetszik?

16 megjegyzés :

  1. A lila tetszik a legjobban, de még mindig nem tudom, hogy viszonyulnék hozzájuk élőben

    VálaszTörlés
  2. hm nem tudom.-èrdekes a feluletuk az biztos:)
    nekem az nem tetszik,hogy fedolakk nèlkul nem èr semit a sand hatàs!

    VálaszTörlés
  3. Utálom ezt a nőcit, bár nem az a lényeg... :D ez a sand hatás meg nekem olyan bizarr kicsit, mármint olyan rücskös falfesték-szerű nekem így képről (élőben még sosem láttam), meg fedőlakk nélkül kérdés, mennyire tartós, nem tudom amúgy még eldönteni, hogy végül is tetszik- e vagy nem ez a hatás, de a színek minden esetre nagyon szépek, talán a piros a kedvenc :P

    VálaszTörlés
  4. irtam,hogy nem rucskos.meglepo de nem az.ilyen tènyleg homokszeru nem tokre sima,de ne olyan kèpzelj el mint egy csillogos fedolakk!!!:)
    nem lehet nagyon leirni,inkàbb ki kell probàlni!
    Mariah nekem sem a kedvenc ènekesnom :D....

    VálaszTörlés
  5. Ó, mindegyik színt imádom! :-))) Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  6. A színek gyönyörűek, sokkal szebbek, mint gondoltam őket. A finish fedőlakk nélkül azt hiszem még nem nyerte el a tetszésem. Nincs még OPI lakkom, egy sem, nagyon nagyon szeretnék már régóta egy mini kollekciót beszerezni, de nem ez lesz az, még várok egy kicsit.

    VálaszTörlés
  7. cukik a mini lakkok:)olyan jo kollekciok vannak,szerintem ha szeretnèl majd jod,ajànlom figyelmedbe az Euro Centrale-t
    itt a kèp rola
    http://www.qtplace.com/index/wp-content/uploads/2012/11/Mini-OPI-Europe-central-300x210.jpeg

    VálaszTörlés
  8. Hát igen, ez azért sokkal jobban bejön, de igaziból régebbi kollekciósat is megrendelnék, csak olyan nehéz dönteni és tudom ha egyszer rákapok, akkor nincs visszaút. :( Másrészről itt nem lehet kapni a mini kollekciókat, egyáltalán, szóval valahonnan mindenképp rendelnem kell, és általában sajnálom a postaköltséget.

    VálaszTörlés
  9. ezzel èn is igy vagyok,eddig 2 kollekciot vettem a sephoraban itt,de annyiba kerultek,mintha megrendeltem volna mondjuk ebayen+ a postakoltsèg.
    ezt a Mariah kollekciot ebayrol vettem jo àron!van egy màsik mini amit megvettem,annak kifejezetten orulok,mert elèg sokàig kerestem.
    szerintem jobban jàrsz ha otthon veszel Opi lakkokat,sokkal olcsobbak mintha rendelnèl.

    VálaszTörlés


  10. A fekete a kedvencem :)
    Már nem győzőm kivárni, itthon február közepétől lesz kapható :(

    VálaszTörlés
  11. gyorsan eltelik az ido meglàtod:)

    VálaszTörlés
  12. Igen, eBayen nézelődtem alapból, mert a webshopok szállítási költsége még annál is több. Sőt, amazonon is vannak jó cheap dealek, ott is ki lehet fogni. A két Essie kollekciómat eBayről rendeltem, ott 2$ volt a postaköltség, abba nem halok bele, de amikor több, mint maga a termék...na az durva.

    VálaszTörlés
  13. na ugy màr nem èri meg :D
    èn szinte mindent csak rendelek.Usa-ban vannak nagyon jo àron lakkok,ès a posta sem vèszes.Mondjuk amikor arra mennek,hogy levegyenek-na onnan nem èrdemes rendelni semmit!

    VálaszTörlés
  14. nekem a világoskék tetszik a legjobban *-*
    a fedőlakkosak olyanom, mintha megsérült volna a lakkozás, fedőlakk nélkül SOKKAL SZEBB!!! :))))

    VálaszTörlés
  15. A legelső, kék tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!