2013. február 19., kedd

Catrice-Pink spring


Catrice lakkokal teljes mértékben elégedett vagyok.Mivel tegnap is vettem magamnak 4-et-de erröl egy másik bejegyzésben irok majd- úgy gondolom jó vásárlás volt ez is.
Pink sping nevet viselö annyira nem pinknek mondott lakk nagyon szép,finishe gél hatású.Egy rétegben tökéletesen fed.
Szinek nekem nem az az igazi pink,de ennek ellenére nagyon szép.Csillogos fedölakkal szerintem egyszerüen tökéletes.















nektek tetszenek a Catrice lakkok?
kedvenc tavaszi szinetek?


21 megjegyzés :

  1. Még nem próbáltam ki egyik Catrice-emet sem, de ami késik, nem múlik. Tavaszra pedig talán a menta a kedvencem :-) Ez a rózsaszín nagyon szép, én is elfogadnám :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs menta szinu lakkom.de mozgatja a fantàziàmat.azt hiszem muszàj lesz vennem :):)

      Törlés
  2. Azzal a fedőlakkal iszonyat szép!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Egy darab catrice lakkom sincs, valahogy mindig sikerült meggyőznöm magam arról, hogy vegyek mást:D Én szeretem az ilyen típusú rózsaszíneket, de ezzel a fedőlakkal meg valami bámulatos. Meg az üvege is vagyon szép, bár nem ez a legfontosabb, de hát na, mégiscsak csajok vagyunk:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az üvege miatt vettem meg. :D
      pedig jók a catrice lakkok,néha kell a változatosság.

      Törlés
    2. Vicacat: Próbáld ki, nagyon jók! Lesz nálam a héten is bejegyzés (bár limitáltak és otthon nem lehet őket kapni)

      Törlés
  4. Ámulok néha, hogy honnan akasztasz le ilyen régebbi kollekciós csodadarabokat. :)

    VálaszTörlés
  5. Ritkán lakkozok rózsaszínnel, de ez nagyon tetszik, szívesen viselném. :)

    VálaszTörlés
  6. Most inkább a fedőlakk tetszik, de az nagyon :)

    VálaszTörlés
  7. hát.. a fedőlakkos verzió belopta magát a szívembe <3

    VálaszTörlés
  8. Szép fedőlakkal és nélküle is, de az üveg díszítése is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. szép lett :) gyönyörűek a körmeid

    VálaszTörlés
  10. Hű külön szép ez a rózsaszín/lila de a fedőlakkal még jobb. =)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű a színe, az állaga, az üvege :)

    VálaszTörlés
  12. Önmagában is nagyon szép, de fedőlakkal...! :-)

    VálaszTörlés
  13. áá csodás szín mindegyik, hasonló lehet az ízlésünk, mert én is imádom a a pinket és a csillogósat + a rózsaszínt. De már nem vehetek több lakkot, mert párom kihajítana velük :) :Đ

    VálaszTörlés
  14. Szép ez a pink,de a fedőlakk jobban tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!