2013. február 8., péntek

Egy kis matematika


Aki rendszeresen olvas tudja,Nicole by opi egyik kedvenc màrkàju lakkom.
Piros szinnel kapcsolatban mindig vannak kètsègeim,szokàsos beskatulyàzott szin,ennek ellenère nem utasitom vissza.


Deeply in love nevet viselo tuzpiros lakk,egy rètegben is tokèletesen fed,nagyon hamar megszàradt!

Az ecsete jo,vèkony puha ès nagyon jol lehet lakkozni vele.








Nekem ez a szàmos minta nagyon tetszik.BM-311 -es nyomdàzo paletta. :)
itt megnèzhetitek! 






nektek tetszik ez a piros lakk ezzel mintàval?

8 megjegyzés :

  1. Szerintem nagyon jó lett!
    Nekem tetszik, hogy piros alapon vannak a fehér számok.:)Jól kiemelkednek és nagyon szép lett a nyomda.Nekem nem megy ennyire egyenletesen.:(Még gyakorolnom kell ezt a technikát.

    VálaszTörlés
  2. koszi:) nèha nekem sem mukodik. :) nàlam ez abszolut hangulatfuggo :)

    VálaszTörlés
  3. Igazi dögös piros.
    A minta is tök állat, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik a minta. :)) meg persze a lakk is. :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik a szín. :)
    a minta is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Juuuuuuuj, de szép!!! A nyomdás minta is nagyon ötletes. Vagány:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!