2013. február 19., kedd

Frissitö arcmaszk


Imádom a kényeztetö arcpakolásokat,amikor otthon vagyok a tévé elött várom a csodamaszk hatását.
A frissitő maszk egyik kedvenc frissitő maszkom.
Vegyes és zsiros börre ajánlom:

Összetevők:

4 evökanál árpa liszt
1 evökanál méz
viz amennyi elég


Elkészitése egyszerü,árpát addig kell darálni mig el nem érünk egy lisztszerü állagot.
Ebből 4 kanállal kiveszünk és egy tálban egy kanál mézzel összekeverjük.Lassacskán hozzáadjuk a vizet ameddig egy krémes állagot nem kapunk.
Az arcunkon hagyjuk 20 percig

Száraz börre viz helyett olivaolajat használjatok.




8 megjegyzés :

  1. Kár, hogy van ilyen idióta fóbiám, hogy nem szeretek fent hagyni az arcomon sokáig semmiféle pakolást. Nem is értem néha, hogy szerethetek annyira sminkelni. Egy pár éve még nem volt semmi bajom, az avon pakolásait nagyon szerettem, de kb 2 éve max addig vagyok hajlandó az arcomon hagyni, amíg állok a zuhany alatt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer egy olivás testápolót felkentem vastagabban az arcomra, gondoltam miért is ne, hiszen lehet oda kenni. Rajtahagytam negyed óráig, majd lemostam...nem volt jó ötlet. :D Tiszta piros lett az arcom, hát kb. az agybaj kerülgetett, mivel másnap mennem kellett az egyetemre órára. Azzal sikerült eltüntetnem, hogy a hidegbe kidugtam a fejem az ablakon, szerencsére hatott! :D Szóval nekem is volt egy kis aggályom a további arcpakolásokkal kapcsolatban, de túltettem magam rajta, viszont azóta csakis igazi arcpakolást használok vagy magam kreálok biztonságos hozzávalókból. :)

      Törlés
    2. Végül is ez érthető magyarázat:D Nekem semmi ilyesmi nem volt:D Az arckrémeket is nagyon szeretem pedig, szinte visít az arcom zuhanyzás után, hogy kenjéééééélmárbeeee, lehet ezért nem bírom a pakolásokat, mert egyből a hidratálókrém kell:)

      Törlés
  2. Azert testapolot arcra ne kenjetek.
    Ez a pakolas nem szarit probald ki.
    Amugy egy arckrem alap darab.tokre mindegy hany eves vagy
    az otthoni viz hidd el kloros ezert szaraz a borod

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper bejegyzés! Imádom a házi készítésű arcmaszkokat és kencéket! :-) Én most rózsavizeset szeretnék kutyulni! Esetleg van valami jó ötleted? :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!