2013. február 14., csütörtök

Kleancolor-Americano


Kleancolor egy olcsó kategóriába tartozó körömlakk,amerikai márka és szinte minden külföldi bloggernél van legalább egy :)
Ezeket amiket nálam láthattok ebay-röl vettem 5 db-t szóval szinek közül nem tudtam válogatni,mind egy csomagban volt.

Americano egy arany szinü lakk,elsöre nekem nem tetszett.Ahogy nézegettem felkenve máris más véleményen voltam.
Egy szuper fedölakkal biztos jobban mutat,de igy sem rossz.Foleg,hogy extra gyorsan megszáradt ,2 rétegben tökéletesen fed.
Akinek nincs ajánlom figyelmébe,vannak nagyon jo kis mini szettek ebbol a márkából.A szinek végtelenek,rengetek szin közül lehet válogatni.







van ilyen lakkotok?
tetszik ez a szin nektek?

7 megjegyzés :

  1. Nem volt szerencsém még ehhez a márkához, de nagyon szép képeket láttam a lakkokról

    VálaszTörlés
  2. ha ezek a kèpek nem meggyozoek :D

    VálaszTörlés
  3. Ez is de szép, kezdelek utálni :DD (na jó, nem :P)

    VálaszTörlés
  4. nekem is tetszik a lakk, szép szolíd. :)

    VálaszTörlés
  5. én konkrétan ilyen aranyat szeretnék, ami tényleg arany, szolíd és nem sárga:)

    VálaszTörlés
  6. Az üvegből azt hittem, hogy olyan, mint az Orly Nite owl-ja, de a képek alapján teljesen más:)

    VálaszTörlés
  7. Nem ismertem eddig ezt a márkát, nagyon jól áll neked ez a szin :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!