2013. február 1., péntek

Megan Miller-Ganache & Kleancolor-My valentine


Megan Miller-rol keveset tudok,de a lakkokrol mègtobbet.
Ilyen szèp kivitelezèsu lakkot règen làttam.Annyira megtetszettek az uvegek,hogy azonnal vettem belole 2 szint.
A kupakja pàvatoll szimbolummal diszitett parafa,annyira èrdekes,hogy amikor csak a kèpeket làttam azon gondolkoztam,ez kihuzhato mint a borosuvegbol vagy sem.
Letekerheto,nagyon szèp,konnyu ès simàn szèpen lehet vele dolgozni.Kicsit nagynak tunik a kupak,de nem gàtol a lakkozàsban!

A teljes szinvàlasztèk itt làthato.Ebbol 2 szin lett az enyèm,a tobbit jelenleg nem talàltam inspiràlonak!



A kollekciot a pàva ihlette,mindig szines tollaival feltuno ès vàltozatos.Ez az uvegen is èrvènyesul,ès a kupakon is.Szerintem nagyon otletes!!!!





Amit èn vàlasztottam a Ganache,egy mèly tonusu sotètbarna lakk,màr màr annyira sotèt,hogy szinte feketènek làtszik









Kleancolor lakkokat az ebay-rol vettem
Ez egy olcsobb kategoriàba tartozo amerikai màrka / azt hiszem csalodàst nem okoznak/ minden kulfoldi blogger isteniti.
Mivel ebayrol vettem oket 5 db egy pakkban szineket nem tudtam vàlogatni.
Ez az egyik darabja volt,nekem nagyon tetszik az ilyen konfetti jellegu szines fedolakkok.
Ezen a Megan Miller lakkon kulonosen szèpen mutat!












fedolakkal vagy anèlkul?

14 megjegyzés :

  1. Durván jól mutat ez a fedőlakk, de feketével még tutibb lehet

    VálaszTörlés
  2. eddig csak a promoképeken láttam őket, nagyon érdekes a kupakjuk. :)
    nem zavaró, hogy parafa? :)
    a fedőlakk is nagyon tetszik, egy pink lakkon is megnézném. :)

    VálaszTörlés
  3. akkor ez is egy nagy plusz pont! :)

    VálaszTörlés
  4. de jó doboza van a barna lakknak :) és mennyire fényes :O

    VálaszTörlés
  5. MIlyen érdekes, még nem láttam ilyet. Amúgy a Kleancolor lakkokat már én is nézegettem eBayen, mindig feldobja őket ajánlóba.

    VálaszTörlés
  6. jok a Klenacolor lakkok.nagyon szèp szinekben lehet kapni oket

    VálaszTörlés
  7. Magában is tetszik, de ezzel a fedőlakkal valami mesés *-*

    VálaszTörlés
  8. Aztaaaa :O De érdekesek! :D Szép!

    VálaszTörlés
  9. úúú ez nagyon ötletes :D szép az üvege. imádom!!!

    VálaszTörlés
  10. Hű, ezt a parafásat még nem is láttam, nagyon jó ötlet, szuperül néznek ki a lakkok! Meg a páva téma is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  11. Ilyet még nem láttam, egyedi és különleges!!! És nagyon szép lakk is, főleg a flitteres körömlakkal :))
    Tetszik!!

    VálaszTörlés
  12. már a lakk üvege is megfogott.:))egyedi.a színe az meg ...hát vmi csodás..

    VálaszTörlés
  13. Dejó ez a parafa kupak!!! :) Vajon én ezt a posztot miért nem láttam eddig?!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!