2013. február 5., kedd

Opi-Japanese rose garden & Orly-Cupcakes and unicorns


Opi pink lakkjai a legszebbek.Eddig hozzàjuk hasonlithatot sem talàltam,versenytàrsak akadnak,de messze elkerulik ezt a szinvilàgot! :)

Japnese rose garden,egy halvàny pink àrnyalat,kicsit mikorglitteres beutèssel,amit nem bànok,ugyanis az ilyen pink àrnyalatokban jol mutatnak a szines hatàsok.

Egy rètegben is tokèletesen fedett,az elso kèt huzàsnàl nagyon  tetszett a szine!






Mivel unom kicsit az egyhangu pink lakkokat,most ràkaptam a fedolakkokra,az Orly  Cupcakes and unicorns fedolakkot hasznàltam.Annyira de annyira szèp ez a fedolakk!
Mikrocsillàmos rozsaszines fedolakk,kis rozsaszin szàlakkal.
Egy rètegben probàltam ki a fedolakkot,ilyen szàlacskàk vannak benne boven,szoval nagyon szèp hatàst lehet elèrni!!!
Hasonlo Opi faedolakkom van mèg a Nicki Minaj kollekcioban volt,de az ezust szinu.Nekem jelen pillantabna ez a kedvenc fedolakkom!!











rozsaszin lakk fedolakkal vagy anèlkul?

17 megjegyzés :

  1. Az Opi nagyon baba, a másik annyira nem az én világom, de így képen nem rossz az sem :]

    VálaszTörlés
  2. kàààr.lehet màsik lakkon jobban tetszene :)

    VálaszTörlés
  3. Az opi nagyon tetszik nekem is :)

    VálaszTörlés
  4. Tavasztündéres az opi :P az orly fekete vagy sötétlila alapon jobban tetszene.Feltűnőbb lenne,csak úgy világítana a piros vonalacskák :P

    VálaszTörlés
  5. lehet.muszàj lesz màs alapon kirpbàlnom :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem az Orly nélkül jobban tetszett. Már régóta szeretnék egy ilyen rózsaszín lakkot. :)

    VálaszTörlés
  7. ohhh hàt ez a kis cukipofa senkinek sem tetszik ? :(

    VálaszTörlés

  8. Mennyire "kellemes" színe van az Opi-nak, kivételesen nekem is simán jobban tetszik :-)
    Valósűínüleg azért mert nagyon szép szín.

    VálaszTörlés
  9. ez kèsz :D
    kàr volt felkennem rà a fedolakkot :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem csak azért nem tetszik a fedőlakk, mert piros. :) De az a rózsaszín az valami csodálatos.

    VálaszTörlés
  11. pedig nem piros àm :) hanem rozsaszin.

    VálaszTörlés
  12. A szálak nekem így képről tökre pirosnak tűntek. :D

    VálaszTörlés
  13. Jajjistenemazarózsaszínlakk!!! :)

    VálaszTörlés
  14. Tetszik mindkettő, bár az OPI nagyon szép magában, a fedőlakkal is tetszik :)

    VálaszTörlés
  15. Tökre tetszenek ezek a "szálas" fedőlakkok, bár élőben még nem volt szerencsém hozzájuk

    VálaszTörlés
  16. a pink lakk a kedvenc lakkszínek :) vagyis nagyon elől helyezkedik el a listán :D
    a szálas fedő meseszép *-*

    VálaszTörlés
  17. Nekem is jobban tetszik a fedőlakk nélkül, gyönyörű pink :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!