2013. február 14., csütörtök

Urban decay-Deluxe paletta


Ez a paletta egz dobozba zárt csoda.Különleges szinek,szuper tartosság jellemzi.
Deluxe paletta egy bársony boritást kapott,közepesen nagy,elöröl olyan hatást kelt,mint egy kistáska diszitve.






9 szint tartalmazó paletta nagyon különleges,a természetes szinektöl egészen a naked szinekig van benne.
Kis tükör is van benne,2 applikátor,ami elönyös dolog ,egyetlen hátránya,hogy a belsö boritása papir,igy könnyen lerakodik a szemhéjpuder.















Szinek.

Fishnet egy nagyon szép rózsaszin,egyik kedvencem ebből a palettából.
Honey arany szin,nagyon szép
Ransom sötét lilás kékes szin
Graffiti almazöld a másik kedvencem ez a szin.
Zero matt fekete
Peace terngerkék
Shag barnás naked szin
Scratch testszinü barnás
Underground mélybarna naked


Fishnet





Honey


Ransom


Graffiti bal és Zero jobboldali




Peace


Shag


Scratch bal
Underground jobb





Alap nélkül próbáltam ki öket,igy is nagyon szépek a szinek,élethüek,tartósságuk fenomeális :)
Nekem fontos szempont,hogy egy smink tartós legyen,minden alkalommal megállja a helyét.Eddig ebben a palettában nem csalódtam,ha elfogy biztos újraveszem majd.


Kedvenc szinetek innen?


16 megjegyzés :

  1. Jajj de szépek! Smink nem lesz velük? :P

    VálaszTörlés
  2. NEM :D
    ahhaha nem tudom.egyszer biztos. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a színek is gyönyörűek, de a 15th paletta örök szerelem marad és semmi nem múlhatja felül.... :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a színek is gyönyörűek, de a 15th paletta örök szerelem marad és semmi nem múlhatja felül.... :)

    VálaszTörlés
  5. .tenyleg jo kis paletta ez! belinkelhetem a leirasod a blogomba?

    VálaszTörlés
  6. a zöld szín nagyon tetszik benne :)

    VálaszTörlés
  7. mind nagyon szép szín! :)
    tetszik a blog új külseje ;)

    VálaszTörlés
  8. koszi :) jobban tetszik igy.a règit untam,meg ugy èrzem az egyszerubb jobb :) a kèpek miatt is ,jo nagyokat lehet feltenni:)

    VálaszTörlés
  9. Micsoda színkavalkád!!!:) Ez nagyon jól összerakott paletta. A Peace olyan színű, mint valamelyik nap a Zoya lakk, nem?:) Nekem a Honey tetszik, az vonzza a szememet egyfolytában:D

    VálaszTörlés
  10. jèèè tènyleg :) igazad van :D nem is figyeltem mèg,de tènyleg olyan mitn a Zoya.nekem a Graffiti a kedvencem :)

    VálaszTörlés

  11. Szép színeket tartalmaz és szerintem az UD szemhéjpúderei a legjobb minőségűek :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszetős, ami a legjobban bejön, az mégis a csomagolás:)! El bírnék viselni egy ilyet:).

    VálaszTörlés
  13. Engem mindennel levesz a lábamról az UD, de egyelőre csak messziről csodálom őket.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!