2013. március 9., szombat

Hogyan nyomdázok én


Gondoltam irok nektek arról,hogy hogyan nyomdázok én.Nem vagyok profi,de nem egy nagy vásziszdász legalábbis nem kell hozzá sokminden-türelem megfelelö anyagok és idö.

Amiket én használok: egy papirtörlö,buffer,egy régi kártya-lehet telefonkártya is-lakk és mintalemez.
-néha kell fültisztitó amit lakklemosóba mártok-
Nyomdázás elött nem szoktam semmit lemosni vagy törölgetni mivel alapból mindent úgy pakolok ,hogy szépen lemosok mindent használat után,tehát alapból nyomdázásra kész cuccok várnak.

A mintapalettát acentonmentes lakklemosoval törlöm le használat után.


Kilakkoztam a bal kezemen a körmeimet.Mindenképpen várjátok meg,hogy a lakk tökéletesen megszáradjon.Fedölakk nélkül nyomdázok,simán a lakkra viszem fel a kiválasztott mintát.


Bufferrel kicsit megreszelem a nyomdázó felületét.Általában ezt minden mintavétel elött megcsinálom.
Nekem igy a minta sokkal jobban felragad a gumira.



Kiválasztom a mintát.Nekem most ez a baglyos minta tetszett.
Ha kétvégü nyomdázótok van,ami jó kisebb mintákhoz is annak a felét is felreszelem egy kicsit.


Felvisszük a lakkot a mintára


A felesleget lehúzzuk


Rányomjuk a nyomtatót a mintára,nagyon óvatosan.


A minta ráragadt a nyomdázóra.Ha esetleg lenne körülötte felesleges lakk,azt lakklemosóba mártott vattapálcával letörlhetetik.
Gyorsan kell dolgozni a nyomádzós lakkok hamar száradnak.
Közel tesszük a gumis részt a körmünkhöz és ilyen görgetös mozdulattal felvisszük a mintát.


És voilá.Ezt minden körmünkön megismételjük,vagy csak arra vigyétek fel amelyikre akarjátok.






Fedőlakkal fixálom.Erre van konad fedőlakkom,azt szoktam használni.
Konad lakkok és palettákat megnézhetitek.


Szerintem kellő türelem kell ehhez,bal kézzel nem vagyok ügyes,de megoldható,hogy szép legyen a jobb kezünkön is a minta.
Gyakorlás és gyakorlás!


Ha elsöre nem jön össze ne keseredjetek el.



ti szerettek nyomdázni?

20 megjegyzés :

  1. Pont most lettem készen egy nyomdázott mankikűrrel. :D Én is telefonkártyát használok a lehúzáshoz. =)

    VálaszTörlés
  2. Én vettem lelkesen Essence készletet, kipróbáltam, nem sikerült és azóta a fiókban pihen :D de rájöttem már sok nyomdás poszt elolvasása után, hogyan kell, szóval hamarosan újra megpróbálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Nincs kézügyességem, nem tudok szépeket rajzolni. Nagyon élvezem, hogy a körömnyomdával én is szép mintákat tudok alkotni a körmeimre! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem még egy értelmes minta sem jött össze sosem....:( De igaz, eddig a saját lehúzójával próbálkoztam. Nekem már alapból a gumira sem megy rá a minta. :(

    VálaszTörlés
  5. sokat számít a jó,nyomdázásra kész lakk is,azáltal sokkal könnyebb :) én ritkán veszem rá magam,de akkor nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben egyetertek.pl.essence lakkal nem tudok nyomdazni:-C

      Törlés
  6. Én is a lakk lehúzóval szenvedtem, de kipróbáltam ezután a poszt után kártyával, és sikerült, így tényleg jobb! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  7. én szeretnék nyomdázni, meg tudom is hogy kell, de nem találtam meg az a lakkot ami megfelelő lenne a nyomdázáshoz, vagy szét kenődik vagy túl ragacsos, van mindig valami baja lakknak, keresem és szeretnék nyomdázni, :D jó kis bejegyzés volt.

    VálaszTörlés
  8. A saját lehúzója összekarcolta a kis sablonom, így én is kártyát használok:)
    Jó, meg olyan szép eredményt lehet elérni, csak mire kipakolok mindent...:) A gyerekek miatt max késő este tudok festeni, de olyankor már lusta vagyok sokszor pepecselni.

    VálaszTörlés
  9. én sokszor nyomdázok, de eddig még csak gyakorlás szinten. nagyon sokat gyakorlok, mert én is szeretnék szépen nyomdázni. :)

    VálaszTörlés
  10. én a héten nyertem nyomdakészletet már ki is próbáltam, nem fűztem sok reményt hozzá, de érdekes módon nekem eddig szinte mindig szépen sikerült. Aden és Essence lakkokat használtam hozzá.
    A kártyás ötletet pedig köszönöm, már azon gondolkoztam én is, hogy mivel lehetne lehúzni, hogy ne karcolja össze a mintalemezt. :)

    VálaszTörlés


  11. Szeretnék, de nem megy, igaz csak 3x próbáltam, na majd ha lesz hozzá elég türelmem, viszont nagyon tetszik a díszítésnek ez a formája :)

    VálaszTörlés
  12. Én nagyon szeretek, de szeretném bővíteni a hozzá alkalmas lakk (egy essence mágneses lakkot szoktam használni) meg mintalemez készletet is, mert ami van az már elég uncsi, bár nagyon szép virág van rajta:)

    VálaszTörlés
  13. imádok nyomdázni, én a konad alap miniszettjét kaptam meg még anno. nagyon jók a lakkok egyébként, már kb 5-6 évesek, de még semmi bajuk nincs. a nyomdázásnál a konad fedőlakkját kenem fel mindig, ez nem mossa el a mintát, és sokkal jobban ki is hozza a színeket. :)

    essence mintapalettáim vannak, plusz 1-1 konad és bornprettystore-os.

    VálaszTörlés
  14. Úgy imádom, és úgy fel tud húzni idegileg ha nem sikerül... :D

    VálaszTörlés
  15. Most érkezett meg a born pretty store-os fehér hiper puha nyomdázóm, és egyszerűen nem vesz fel semmit... Én csinálok valamit rosszul? a sima keményebb rózsaszín essence-es nyomdázóval már egész jól megy, de ez a fehér nagyon puha, ez egyszerűen nem műxik... :(
    Tudnál segíteni, hogy mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáltad megreszelni kicsit a párnát?

      Törlés
  16. Igen, pufferrel reszelem, de semmi.... egyszerűen nem tapad rá semmi...

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!