2013. március 15., péntek

Kiegészitők-amiket hordok


Egyenlőre ez az első ilyen bejegyzésem,kicsit óckodok erröl irni,mert nem vagyok nagyon az a gyüjtögetős fajta,ritkán veszek kiegészitőket.
Allergiás vagyok sajnos minden fémre ami a bőrőmmel érintkezik,ennek ellenére sok olyan fülbevalóm karkötőm van ami bizsu.Ezeket általában lekenem átlátszó körömlakkal.

Az első kiegészitő amit szeretek ez a müanyag jellegü karkötö,szegecsekkel.Ezt kb. 200ft-ért vettem az Auchanban elég régen.




Fülbevalót onnan rendeltem,ahonnan a nadrágokat,kicsit rockos stilusban.
Fém füli csillagokkal,ez abszolut nyári viselet nálam,sajnos elég nagy a mérete és beleakad a kabátomba.





Csillogós fülbevalót ritkán használom de nagyon tetszik.




Zöld neonos egyik kedvencem,elég nagy szeretem a karika fülbevalókat.


Fehér karika füli elég régi darab,ez is ay egyik kedvencem.



Pink karika is elengehetetlen kelléke a nyárnak .Imádom egyik kedvencem,kicsit megfakult már,de nagyon szeretem ennek ellenére.


Csillogós karikafülit buliba szoktam használni,közepes méretü.Nem feltünő szerintem ez illik a mindennapos rohanásban is egy-egy sima farmeres cucchoz.






Fehérarany lepkés fülbi,elég kicsit de ö nagy kedvencem,régi emlékek régi ajándék.


Lógós darabokkal is jóban vagyok,ezt még halloween-re vettem egyik kedvencem főleg azért mert fekete.


Gyümölcsös darabok is tetszenek,ez is nagyon aranyos,nyári abszolut kedvenc.



Lógós koponyás ajándék volt,nagyon aranyos,szeretem az extrémebb kiegészitőket.:)


 Boxer-t ugy rendeltem,igay szinest akartam de nem volt.Ennek ellenére ez sem rossz.


Szegecsest otthon vettem,hátránya,hogy a fekete réteg leválik...sajnos...
Kicsi szinte illeszkedik a fül körés-most is ezt hordom,nagyon kedvelem.




Zipzár-hoz sok mondandóm nincs.Tetszik és kész.


Ezüst gyürüt a párom készitette.


Koponyás gyürü is az Ő müve minden nap hordom,imádom.





Virágos is saját készitése a páromnak,2 rózsaszin kö van benne egy fekete középen.



Csini kis hajas kiegészitö.


DIY gyürük


Piercing-elöre imádom,annak ellenére,hogy még nem próbáltam ki.


 True-love karkötö.BIG LOVE







nektek van kedvenc kiegészitőtök?
tetszik neketek valami a szerény gyüjteményemből?

16 megjegyzés :

  1. húú annyi minden tetszik, hogy le sem tudok őket írni. :)
    én sajnos nem sok kiegészítőt hordok, pedig nagyon sok van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam hangulatfüggö a dolog.van amit megveszek és mire eljutok addig,hogy felvegyem nem tetszik :)

      Törlés
  2. A nagy fülbevalók tetszenek, főként a csillogó csillagos! :)
    Nekem ugyan az királykékben van és én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. volt -van-kék fülim most,hogy irtad eszembe jutott.de nem tudom hol van :D

      Törlés
  3. Váó... Párod ilyeneket tud készíteni?! Ez olyan jó dolog... :) Volt egy időszakom, amikor ötvös akartam lenni... :)
    Cipzársa füli!!! Nekem is volt, csak az egyik felét elhagytam:( Nekem fehér volt:D Imádtam:D Nálam a 2 csillagos viszi a pálmát, főleg a fekete-fehér, meg a fekete tüskés:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen persze ékszerész :D
      amugy sok dolgot nem tettem fel,amiket készitett,azok nagyon személyesek.nagyon szépen dolgozik :)
      nekem a pink zipzár jött be de nem vettem meg :(

      Törlés
  4. A boxeres fülbi nagyon tetdxik, en nyaklancot szeretnek boxer medallal. A parod nagyon ugyes, nagyon szepek az ekszerei, nekem is a koponyas a favorit en rozsaszin kovel tudnam elkepzelni magamnak, vagy lilaval :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem fogod elhinni de rozsaszin ko volt benne : :D lecserèltettem vele mert nem tetszett.olyan kis halvàny volt.

      Törlés
  5. A karika fülikkel mindig megjártam, az egyik a Blahán, lefelé a mozgólépcsőn hagyott el, csak a koppanását hallottam :( Szóval vagy eltűnik, vagy beleakadok minden harmadik másodpercben, így a hosszú lógós bizsu fülbevalók azok, amiket rendszeresen hordok. Természetesen nincs hosszúkás nyakam mint a modelleknek, de teszek rá :) 95%-ban bizsuim vannak, a fennmaradó 5 pedig arany amit különleges alkalmakra hordok csak.
    Nem is tudtam, hogy ilyen ügyes párod van, le a kalappal, tetszenek a művei! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 165 cm vagyok szoval teszek az ilyenre èn is :D
      sajnos pàr kedvenc fulimet elhagytam :(:(
      igaz arany pàrti vagyok èn is--azokra jobban figyelek :)
      igen nagyon ugyes tenyleg:)

      Törlés
  6. A denevéres füli nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
  7. A pink csillagos füli és a diy gyűrűk nagyon tetszenek:)
    Nekem is rengeteg kiegészítőm van, de mindig van egy darab amit állandó jelleggel hordok, ami passzol mindenhez, és a többiről meg is feledkezek, de most már próbálok ezen változtatni..:)
    A barátod pedig tényleg nagyon ügyes, szép gyűrűket készít! : )

    VálaszTörlés
  8. A pillangós és a denevéres fülbevaló nagyon szép, és persze a gyűrűk is :D

    VálaszTörlés
  9. Pillangó, denevér, ezüst gyűrű a top 3 :)

    VálaszTörlés
  10. A pillangós, fekete lógós és a zipzár füli nagyon tetszik. :)
    Nekem is sok kedvenc ékszererem van, leginkább fülbevaló, karóra, gyűrű meg nyaklánc párti vagyok, azok sose hiányozhatnak rólam. :)

    VálaszTörlés
  11. Azta, micsoda gyűjtemény. A Párod egy csoda, és az ékszerek is, amiket készít Neked. :) Én tuti elolvadnék, ha az én Gáborom csak fonna egy karkötőcskét, de esélytelen, tekintve hogy fonni sem tud. :)
    A pillangós füli a leggyönyörűbb.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!