2013. március 20., szerda

Look at me,look at me


Csillogós lakkokat nagyon kedvelem,annak ellenére vegyesek az érzéseim.

Look at me,look at me Nicole by opi....szürke csillogós,mindenféle csillogókkal megfüszerezve,piros kékes...




Érdekes módon ez a lakk kicsit sürünek tünik nekem,az ecsete széles és lapos-nekem tetszik-de valamiért kicsit kezelhetetlennek tünt a lakk.




Felkenve nagyon szépen mutat,egy rétegben is tökéletes,kettöben mégszebb.
Fedölakk nélkül fotóztam,de igy is remekül látszik,hogy csillogós,de napfényes fotókat megér ez a lakk.

Sajnos bánatomra,a sürü állaga miatt ez a lakk nem lesz a kedvencem,szeretném nyomdázva is kipróbálni,szóval nem adom fel vele a kapcsolatot :)






nektek hogy tetszik ez a szin?
ti a sürü lakk állag problémát hogy oldjátok meg?

15 megjegyzés :

  1. Gyönyörűű*.* Imádom a csillogós lakkokat! : )

    VálaszTörlés
  2. jajj, ez nagyon tetszik. :)
    igaz, az ezüst lakkok sem a kedvenceim :/

    VálaszTörlés
  3. Durva színe van, már messziről ordít, milyen sűrű textúrájú ez a lakk! Bejövős :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?nekem fel sem tunt :) ilyen tapasztalatlan vagyok :(

      Törlés
    2. ezt én is észrevettem! :)

      Törlés
    3. ugyesek vagytok.akkor nekem szemuveg kell :D:D

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, jól néz ki a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  5. Szeritnem próbálj meg egy kis hígítót, hátha menthető, mert ez gyönyörűűűű :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit ockodok a lakkhigitàstol....:(:(
      olvastam van kifejezettem lakkhigito-tehàt nem aceton,de nem tudom fèlek,hogy romlik a lakk minosège.

      Törlés
    2. Először én is így voltam, de nekem bevált, és mivel OPI-ék is gyártanak, az övékétől biztosan nem félnék :-)

      http://www.amazon.com/OPI-Lacquer-Thinner-Fluid-Ounce/dp/B000PZ8E62

      Törlés
    3. nagyon szuper tipp.koszonom szèpen!!!

      Törlés
    4. a lakkhígító tényleg nagyon jó, nekem PROFI-sol van, egy Crystal Nails-es boltban vettem, de már láttam fodrászkellékesben is.
      az Aceton csak tönkreteszi a lakkokat. :( tapasztalat.

      Törlés
  6. Uhhhu, hát ez csudajó:) Nekem moyra lakkhigitom van, az is bevált. Csak eggyel nem tudott mit kezdeni, ajándékba kaptam azt a lakkot és kiderült, hogy kb 7 éves lakkról volt szó. Bár felhigitotta, de utána nem volt hajlandó megszáradni, de megbocsátottam neki, mert az összes többi lakkommal rendesen bánt, nem befolyásolta a minőségüket.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!