2013. március 29., péntek

Mac-Betty bright


Ennek a rúzsnak olyan története van amit muszáj leirnom nektek.

Amikor megjelent az Archie s girls promóanyag elég sok dolog tetszett,szemceruzák,púder és a lakkok.
Rúzs annyira nem érdekelt,hogy nem is nagyon néztem meg öket.
Aztán Erzsi elment az otthoni bemutatóra,akkor privátban beszéltük,hogy kéne a rózsaszin lakk,de végül mégsem lett az enyém mert nem úgy jöttek össze az anyagiak.
Nade utána láttam pár blogon ezt a rúzst és szerelem szültetett.Azt tudnotok kell,itt szinte minden mac kollekció alapból sold out,szóval sok reményem nem volt,hogy ez a rúzs az enyém lesz.
Akkor lelkesen irtam az Erzsinek,felhivta az üzletet de már nem volt belőle.
Nagyon elkeseredtem,mert ez a szin nekem nagyon tetszik,szerettem volna megvenni és kipróbálni.
Pénteki napon olvastam,hogy a kollekció online elérhető lesz -limitált mennyiségben-de még nem tudják mikor.
Egész hétvégén néztem a telefonon az oldalt,hátttha felkerül és nagyon gyorsan megrendelhetem.
Hétfön már olyan szinten nem müködött az internet a telefonon,hogy alig tudtam megnyitni a hivatalos oldalt.Egész délelött frissitettem az oldalt-de semmi.
Már teljesen feladtam,amikor láttam,hogy kezdtek megjelenni  a termékek,de csak a képek,ár és leirás semmi.
Olyan 13 óra magasságban megjelent ez a rúzs is,valami csoda folytán sikerült a kosaramba rakni és megrendelni.Nem tudom,hogy hogy tudtam összehozni,az internetem a telefonon annyira lassú,hogy néha egy képet sem tud behozni,nem rendelni egy túlterhelt oldalról.
Akkor már csak a várakozás maradt hátra,olvastam,hogy 3 perc alatt sold out lett ez a rúzs,és felröppentek a hirek,hogy lehet nem is küldik el.
Aztán pénteken megérkezett,esküszöm örömömben táncoltam :)
Életemben nem voltam még rákattanva ennyire egy termékre sem,és nagyon nagyon boldog vagyok,hogy sikerült megvennem :)

Szóval visszatérve a rúzsra,nagyon tetszik a  csomagolása,Betty egy szőke csajszi,nagyon bejövös a design-je.
A rúzs csomagolásán szivecskékkel dobták fel a sima kartonpapirt,szokásos módon a tetején egy matrica található ahol a rúzs neve szerepel jelen esetben,oldalt a leirás és pár információ.





Kibontva itt már megjelenik Betty arca,nekem nagyon szimpi kis szőke fürtös leányzó,sima fehér csomagolása van a rúzsnak nem a régi bevált fekete.







Szatén kellemes barack szin nagyon szép,tökéketesen fedi az ajkakat,nem szárit és sokáig el sem mozdul a helyéről.



És felkenve




Összeségében nagyon de nagyon tetszik ez a szin nekem,kifejezettem örülök,hogy megvettem sikerült megszereznem a sok akadály ellenére.
Imádom a Mac rúzsokat,ez a kollekció kifejezetten tetszik-a design miatt is- szándékozok magamnak venni még pár terméket mielött végleg eltünne a képből.


Nektek tetszik ez a kollekció?
Barack szinü rúzst viselnétek?



9 megjegyzés :

  1. Tényleg szép rúzs. Kérdés, hogy a MAC tényleg ennyire nem tudja megtippelni az igényeket, vagy direkt gyártanak keveset, hogy még nagyobb legyen a hype körülötte? Valahogy ez utóbbira tippelek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom.de azt tudnod kell,itt létezik telefonos elörendelés,gondolom sokan elörendeltek,és nem vártak az online megjelenésre.
      a termékek a boltba úgy kerültek ki,hogy sold out,szóval én sem értem az egészet.
      de gondolom van benne media fogás különben nem érné meg az egész :)

      Törlés
  2. nagyon jó színe van, kicsit hasonló az egyik MUA rúzsom színe :]

    VálaszTörlés
  3. Leginkább azokat a termékeimet,dolgaimat szeretem amiknek ilyen haonló kis cuki sztorijuk van. :) Amúgy állati jól áll. ;)

    VálaszTörlés
  4. Én sem értem valójában miért nem lehet nagyobb mennyiséget piacra dobni, mikor szerintem tök egyértelmű, hogy nemzetközileg sokkal nagyobb kereslet van rá, mint amennyit gyártanak.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, tényleg hasonlít egy MUA rúszhoz, most nincs itt, de majd lecsekkolom :)

    VálaszTörlés
  6. Jól csinálja a MAC ezzel, hogy nehezebb megkaparintani ezeket a termékeket. Bár tény, hogy megéri, eszméletlen jó szine van :)

    VálaszTörlés
  7. Én az egyik beauty powder-t szerettem volna, de a végén egy darab se érkezett az országba a mintákon kívül :(

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok látom sokan szeretnének ilyen rúzst!És látom,hogy nem nagyon van otthon!Az ebay-en van rengetek és van aki postáz Magyarországra!Remélem tudtam segíteni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!