2013. március 3., vasárnap

Nicole by opi-She's lily something


Modern family általam nagyon keresett darabja volt.Nagyon gyorsan megkaptam,és olyan sokat vadásztam rá.
Sok mini csillagot tartalmazó 15ml-es csoda,nagyon keresett darab!Mondjuk megértem...






Rózsaszin csillámok mellett vannak benne csillagok amik feldobnak egy-egy lakkot.
Nagyon tetszik,hogy csillagos,fekete lakkon nagyon szuperül mutat.
Egy hátrány van,hogy az örömöm ne legyen teljes-nem egyszerü kihalászni a csillagokat :(
China glaze fekete lakkra kentem fel :)










nektek tetszenek a ilyen fedölakkok?

16 megjegyzés :

  1. nagyon jól néz ki, feldobják azok a csillagok!:))

    VálaszTörlés
  2. Annyira szeretem az ilyen párositásokat!!!!:) És csillagos is:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! De nem akadnak bele a csillagok a hajadba/ ruhádba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kepeken fedolakk nelkul fotoztam.fedolakk tokre jol befedi a csillagokat.szoval igy mar nem all fenn az elakadasveszely :-D

      Törlés
  4. Meghalok ezektől a lakkoktól annyira cukik...Ja és köszi, hogy kinyírtál a Models Own Pastel collection pre-sale linkkel....most nem kapok levegőt....és nem lesz olyanom. :S

    VálaszTörlés
  5. huh hiper szuper cuki ez a fedőlakk :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki:) Már az üvegben is, de így a feketén!

    VálaszTörlés
  7. húúú. nagyon cukiii. *-*
    nekem is van ilyen csillagos, meg holdas fedőlakkom, de az Riveel márkájú. :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszenek az ilyen fedők. :)
    Képzeld, a piros és lila essence hugs lakkokat (mind topper, mind a sima) mind elvitték. .:( már egy remény van, ahol nem néztem, ha lesz megveszem ;) viszont sajnos nem látok rá sok esély. :( úgy néz ki, hogy az egyetlen lakk, ami hiányzik a hugs kollekciómból a lila topper már nem lesz meg nekem.. :(((((

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyos, és még karácsonyra kaptam egy ugyanilyen finisű toppert, a márkáját nem tudom, de bizto valami olcsóbb kategória, mert borzasztó büdös. :D

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép ez a lakk, de fekete alapon ha jól látom, nagyon ütős lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!