2013. március 13., szerda

Opi-Hering probléma



Holland kollekció egyik lakkja,mivel nem sok kék lakkom van,most erre esett a választásom.
A szine meglepően érdekes,kékes kicsit szürkés beütéssel,kicsit csillogós.
Ez a képeken szépen átjön,van benne mikro csillám-arany-ami nagyon szépen beleillik ebbe a kék lakkba.



Felkenése egyszerü,csodaszépen elterül a körmön,fedése egy rétegben is tökéletes,tartóssága extra szuper.







Mivel nagyon szerettem volna a China Glaze lakkot nyomdázásra igy kipróbáltam.
Erre a lakkra ez a szin nem jó,de maga a lakk tökéletes.






Összességében ez a lakk nekem nagyon nagy kedvenc,annak ellenére,hogy nem vagyok teljesen kibékülve a kék lakkokkal.:)



nektek tetszik ez a szin?
kedvenc kék lakkotok?

8 megjegyzés :

  1. Nekem is ez a kedvenc kék lakkom :-)

    VálaszTörlés
  2. Üvegben nem igazán tetszett, de így felkenve milyen szép a színe :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel igy voltam èn is.amikor megkaptam nem jott be.de felkenve meg tetszik.èrdekes :)

      Törlés
  3. kicsit hasonlít az essence 135 I'm bluetiful nevű lakkra, nem? :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó a neve! :D Nagyon szép lakk, a nyomdával is tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!