2013. március 30., szombat

Opi-Lights of emerald city



Muszáj volt Aden lakkot használnom :) Olyan régen nem került a közelembe,hogy már hiányzott.
Ennek nem tudom mi a száma mert nincs feltüntetve rajta,de szine nagyon szép.

Nekem neonos hatása van kicsit rikitós,de tényleg felkenve nagyon szép.



Külön nem is maradt sokáig a körmömön mindenképpen szerettem volna kipróbálni az Opi fedölakkot.
Az Oz kollekciós fedőlakk,az egyik amit megvettem-ezen kivül vettem még egyet-sajnos a szinek nekem nem jöttek be.

Lights of emerald city nevet viselő fedőlakk érdekesen szép,nekem kifejezetten tetszik ez a megoldás...Kicsit csillog teli van kis lapokkal,fehér négyzet alakzatokkal,amiket na-nem egyszerüen lehet kiszuperálni az üvegből.





És Aden lakkon igy mutat :)






Olvastam,hogy nem egyszerü leszedni ezt a lakkot.Nekem nem okozott fejtörést,simán lejött lakklemosóval. :)
A végeredmény nagyon tetszik,különleges és nagyon ötletes.




Bejövösek az ilyen fedölakkok?


13 megjegyzés :

  1. Mindegyik nagyon szép*-*
    Húgom az OPI-ra: Ez olyan, mint ami a fogkrémekben van. :DD

    VálaszTörlés
  2. hú, nyárra ez nagyon ütős páros lesz ;D tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Az OPI gyönyörű az üvegben, viszont felkenve szerintem kevés :/

    VálaszTörlés
  4. óó, egy újabb gyönyörű Aden lakk, nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
  5. Nekem az üvegben nagyon tetszik, de sajnos felkenve nem igazán :(

    VálaszTörlés
  6. ez az aden nekem is megvan, imádom, lehet holnap fel is kenem, pár napja motoszkál a fejemben, azt hiszem engedek a csábitásnak:) Ezzel a fedővel vegyesek az érzésem. Máson tetszik, az én körmeimen szerintem furcsa lenne, mivel elég kicsik a körmeim (meg az egész kezem:D ), és a sima nagyobb glitteres lakkok se tetszenek rajtuk annyira, ez valószinűleg még viccesebben nézne ki:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!