2013. április 11., csütörtök

Cellux style



Face-re már felkerült korábban az ollókészlet amit vettem-pont erre a célra- most az egyiket kipróbáltam.
Nem tudom ti hogy vagytok vele,nekem még ezt a technikát gyakorolnom kell-nem egyszerű az egész.
Elöszőr is nem egy napos a mutatvány,csak is olyan lakkra alkalmazható ami már 100% megszáradt a második türelem kell hozzá

A készletben mindeféle mintás ollók vannak,nekem ma egy érdekes mintára esett a választásom.



Egy hétig volt majdnem rajtam  Opi- A Butterfly moment erre kentem fel egy Nfu oh lakkot.
A végeredmény nem rossz DE lehetne jobb is:)











szeretitek a celluxos manikűrt?

23 megjegyzés :

  1. jujjjj de jó :) hol lehet vajon ilyen ollókat venni ^^?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt èn a brico-ban vettem itt olaszban. otthon nem tudom lehet-e venni igy egyben,de kulon kulon megrendelheto.
      Otthon akartam megvenni de nem volt màr ido a rendelèsre.

      Törlés
  2. Dejóóó! :-)
    Én is szeretnék ilyen ollókat venni, de eddig még nem láttam ilyen csinos kis csomagot...

    VálaszTörlés
  3. Nem az ügyességeddel van a baj, hanem szerintem ha hosszában ragasztottad volna fel, ez a minta úgy jobban mutatna ennyi az egész. Épp a minap jöttem én is rá h kell nekem cikkcakkos olló. Imádom a celuxos körmöket csak hát valóban nem egy napos móka. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolkoztam ezen is,de szinte lehetetlen vàgni celluxot hosszàban ezzel az ollovòval.de megprobàlom ùjra hàtha:D
      van mèg 5 ollò ami vàr a pròbàra :D :D

      Törlés
  4. Nagyon ritkán én is szoktam arra vetemedni, hogy celluxos körmöt készítek, bár nem a legjobban szoktak sikerülni. Ezek a mintát vágó ollók nagyon jók. Mennyiért szerezted be őket? :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    ui: Azok a pöttyök csak még jobban feldobják, nagyon szuper lett! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      teljesen véletlenül akadtam rájuk nem is ezért mentünk a brico-ba amikor megláttam tökre örültem neki,mert otthon nem volt idöm rendelgetni.Akciós volt 2 euro,szóval megérte az árát :D

      Törlés
    2. Teljesen jutányos ár! :D Nagyon jól jártál! Köszönöm, az információt! :)

      Törlés
  5. nagyon tetszik a celluxos manid! ;)
    én mindig a szomszéd kisfiúktól akarom elkérni az ollóikat. :D rendszeresen vigyázok rájuk, de akkor mindig játszunk és elfelejtem :D :(

    VálaszTörlés
  6. De jó ez a minta! :) Valóban kissé macerás a celluxos dolog, de megéri :)

    VálaszTörlés
  7. Tök jó, én megnézném azért hosszában is ilyen mintával :P

    VálaszTörlés
  8. Ez tök jó ötlet, az olló szett pedig nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez a minta, kíváncsi vagyok a többire is :)

    VálaszTörlés
  10. uuuhh. eszembe se jutott volna a cakkos olló :D kösziii:D
    ww.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  11. Pont most készítettem celluxos manit. :D Ilyen cakkosat már régóta készülök, de még nem volt rá alkalmam... :D Cuki lett. Én papírírószer boltban vettem ilyen cakkos ollót. =)

    VálaszTörlés
  12. De jó, ilyen ollót még nem is láttam! Ilyen nekem is kell! :D
    Amúgy nagyon jó lett. :))

    VálaszTörlés
  13. Ez tök jó :) Olyan szép hosszú a körmöd,irigyellek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-)
      Pont a másik posztban írtam, hogy levagtam kicsit:-D
      Zavaroan hosszuak voltak

      Törlés
  14. nekem is van cikkcakkos ollóm, de az egyáltalán nem vágja a celluxot :(

    VálaszTörlés
  15. Régebben öltem volna ilyen ollókért, most csak nagyon nagyon akarok!!:) Már rájuk nézni is öröm, hogy ilyen tiri tarkák:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!