2013. április 16., kedd

Én + kék


Mostanában egyre jobban tetszenek a kék lakkok.:)
Ezt a szépséget még ebay-ről vettem,egy csomagban volt a többi társával együtt :)
Justin Bieber kollekció darabja volt-mondjuk ez nem nagyon hatott rám :D 

Nicole by Opi-Me+blue nevet viselő kékség érdekesen szép,és szépségesen érdekes.
Azt irták új tökéletes ecsete van ,végülis nem rossz. Vékony széles tehát a lakkozást megkönnyiti az biztos.Van ennél jobb ecsetem is az biztos :)







Szines holo jellegű lakk felkenve nagyon szép,de nem lesz a kedvencem.
Valahogy a holos csillogós hatása elvesziti az erejét felkenve.
Valamiért nem vagyok ezzel a szin és csillógós kombóval kibékülve,de nem tudom az okát.
Nem akarom lehúzni ezt a lakkot,mert a márka nagyon de nagyon jó,tartóssága tökéletes,fedése kiemelkedően jó,de maga a szine nekem üvegben jobban tetszik mint felkenve.
Döntsétek el,tetszik-e vagy sem:











bejövős vagy sem?:)

14 megjegyzés :

  1. Basszus, egyre több lakk van, amiről nem vagyok képes eldönteni, hogy tetszik-e, és ezek nagy részét Nálad látom, hát most ez is ilyen... Egyik képnél "jajj de szép" aztán meg "hááát, nem tudom, annyira nem"... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet trükkösebben kéne fotóznom :D :D

      Törlés
  2. én nem vagyok túlságosan kék-fan, de ez még nekem is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Én inkább pinkes vagyok, de ez a kék ezzel a holo hatással nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Üvegben és felkenve is nagyon szép, de magamon nem tudnám elképzelni, pedig szeretem a kék lakkokat. Valamiért olyan idegen körömlakként látni, vagy nem is tudom... nem találok jobb kifejezést rá. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aham furi ez a szin.valahogy èn sem èrzem kozel magamhoz.nem rossz de nem az èn vilàgom:)

      Törlés
  5. Lehet (sőt valószinű) , hogy csak én nem értem, de milyen az a vékony széles ecset?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vékony és marha lapos :D egy sorban van 3 szál ecset :D

      Törlés
    2. Jaaaa:D oké, köszi, így értem:D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!