2013. április 16., kedd

Gals és Cheeky paletták


Sikeresen megérkezett a Gals illetve Cheeky palettáim amiket innen rendeltem.

Nem volt nehéz a választás,nagyon aranyosak a paletták,nekem mindkettő kollekció tetszik.Az oldal nagyon szuper innen rendeltem már,és szerintem fogok is még a jövőben.Mindenféle nail art-hoz kellék paletta megtalálható,az árak egész jók.
Az oldalról ingyenes a szállitás,igaz a posta elég lassú,de megéri a várakozást.Nekem 3 hét alatt értek ide a paletták.

Gals elvileg a Cheeky kistestvére :)
Amit én rendeltem a Princess nevet kapta.25 lemezt tartalmaz,kis fekete dobozkában érkezett meg.

Hátulján látszik minden fontos leirás,érdemes általában elolvasni :)





Paletták átlagos méretűek,szóval a tartómba beleférnek -ennek kifejezetten örülök- vannak mindenféle minták,vannak amik kevésbé tetszenek,de erről csak a próbák után tudok nyilatkozni:)

Hátulja fekete,pink felirattal....nagyon szimpatikus.



Paletták:




































13 palettát tartalmazó kit a Cheeky-től nagyon aranyos,tényleg ezeken nagyon jó kis minták vannak.
Nekem személy szerint ez egy icipicit jobban tetszik mint a Gals,vannak olyan cuki minták amik elsőre megfogtak:)


Ezek két külön pakkban érkeztek meg :)

















Még két paletta ráadásnak

Ez egy francia oldalról jött,a másik a Bornprettytől




Angry bird nagy favoritom lesz.



Ha gondoljátok és van kérés szivesen összeállitok egy listát ahonnan érdemes palettákat rendelni.



Gals vagy Cheeky?
ti szerettek nyomdázni?


16 megjegyzés :

  1. Egy db Essence körömnyomdám van, 4-5x próbálkoztam vele, de egyszerűen nekem nem sikerül, így feladtam, szeretném eladni. Nem lett a kedvencem a nyomdázás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem joval probàlkoztàl.
      az essence nyomda ezeknek a kozelèbe sem èr!!!

      Törlés
  2. A Cheeky paletták jobban tetszenek ezek közül :-)
    Én is Essence körömnyomdával kezdtem, utána rendeltem Bundle Monstert.
    Engem nagyon érdekelne egy összefoglaló, honnan érdemes körömnyomda palettákat rendelni, mert vennék még én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,láttam a blogodon :)
      Bundle a másik kedvencem :)

      Törlés
  3. Hű, nagyon jól néznek ki! A kedvenceim a virágosak és nonfiguratívak. De van pár érdekes minta is.... nem azért, de ki akar babakocsit a körmeire??! :D :D
    Sajnos még nem próbáltam a nyomdázást, de ami késik, nem múlik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a GA18-on van cumisuveg is :D:D
      nem tudom,biztos van aki nyomtat ilyet :D

      Törlés
  4. Jobbnál jobbak, a fésű mellé még kéne egy olló és tökéletes lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valamelyikben van fodrászos minta.nem tudom melyikben de megcsinálom majd :D
      pont rád gondoltam amikor megláttam :)

      Törlés
  5. nekem is a második a kedvenc :)
    A barátnőmmel csak néztünk, hogy milyen szuper minták vannak! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű pár darab :D szuper minták vannak, biztos jól el leszel majd velük, míg kipróbálod mindet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindet? :D ilyenre nem is gondolok :D igy is le vagyok maradva magamhoz képest :D

      Törlés
  7. Hűha, én nagyon szeretnék, de nem megy, igaz nem is gyakorlom, 2x próbáltam eddig kevés sikerrel, de ezek nagyon szép mintákat tartalmazó lemezek :)

    VálaszTörlés
  8. Jesszusom, ki nem tudnék emelni kedvencet, nagyon jóóóóók:)

    VálaszTörlés
  9. Én a Fairy szettet vettem meg, kb. egy hete érkezett meg, és valami elképesztőek ezek a lemezek! Ezzel tényleg gyerekjáték a nyomdázás, az eddig próbált minták mind egytől-egyig hibátlanul felvihetők voltak a körmömre. Ki is dobáltam mindhárom Essence nyomdalemezem. Köszi a posztot! :)

    VálaszTörlés
  10. Én a Fairy szettet rendeltem meg, kb. egy hete érkezett meg, és valami elképesztően szépek a lemezek és a minták! Ezekkel tényleg gyerekjáték a nyomdázás, az eddig próbált minták közül mind egytől-egyig hibátlanul került fel a körmömre. Köszi a posztot, ki is dobtam mindhárom Essence nyomdalemezem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!