2013. április 18., csütörtök

Kiko 246





Ez a lakk  sale-n szerepelt,a végén rajtam maradt,és kipróbáltam. Nem is banom hogy megmaradt .
A szine alapból tetszik,nagyon érdekes holos beütésű bordó,fedése egész jó.

Ennek a lakknak nincs neve csak szám.
Üvege érdekes,ecsete lapos és széles,de nem lekerekitett,egész könnyű lakkozni vele.
11ml van benne,szerintem bőven sok egy lakkból,az ára ezeknek változó,3-4 euro körül szoktak mozogni.
Kiko jó kis márka,sminkben is nagyon szeretem,lakkban is vannak olyan szinek amik különösen tetszenek.





 És nyomdázva :






szeretitek a bordó lakkokat?


11 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a lakk, bár szerintem rövid körmön jobban nézne ki. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na csutka körömre én nem lakkozok :-D
      Az olyan semmitmondó nekem...

      Törlés
  2. nagyon szép, olyan különleges!:))
    én meg a csutka körmeimmel kifejezetten irigy vagyok a hosszú körmeidre :D

    VálaszTörlés
  3. Oh Köszönöm szépen:-)
    Nekem kicsi kezem van es a körmöm is kicsi. Rovid ujjaim vannak..es ha levagom a körmöm nagyon minik lesznek. Vannak olyan szerencsések akiknek a körmuk rövid állapotban is hosszúnak tűnnek. Én őket irigyelem. :-)

    VálaszTörlés
  4. húú, gyönyörű szín, nagyon jól áll. A csillámok kifejezetten jól mutatnak benne. :)

    VálaszTörlés

  5. Kedves Ágnes, ez nem az én színem, igaz van pár bordó lakkom, de ettől függetlenül tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép szín, tetszik benne a csillám .:)

    VálaszTörlés
  7. Nem rossz, bár nem az én színem :) haha nekem brutálisak a körmeim teljesen levágott állapotukban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az enyèmeknèl nem hiszem,hogy brutàlabb :D

      Törlés
  8. Szép szín, nekem kifejezetten tetszik, de ilyen sötétet csak ritkán használok. Am nyomdázva kifejezetten nem tetszik, szerintem nem igazán passzol hozzá ez a minta.

    VálaszTörlés
  9. huuu, ez nagyon dögös szerintem:) Én is az általad vázolt dolog miatt rakattam régebben műkörmöt:) Most már szerencsére megnő magától is, de lellkibteg vagyok, ha egy is letörik. Olyan minire összemennek az ujjaim olyankor, hogy csodálkozom, hogy látszik egyáltalán:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!