2013. április 17., szerda

Lila szépségek



Sinful colors lakkokról már irtam nektek,azóta bővült a készletem :)
Nagyon szuperek ezek a lakkok,remek szinekben árulják őket,15ml-t jó áron lehet megvásárolni.

Most 2 lakkot mutatok be nektek,az egyik lila a másik egy fedőlakk,amit a lilára ki is próbáltam :)




Lets talk nagyon de nagyon szép lila lakk,ilyen szinnel még eddig nem találkoztam.
Már az üvegben láttam,hogy nagyon tetszik,felkenve majdnem elájultam :D Abszolut nem adják vissza a képek a szépségét,igazi lila,ami csak úgy csillog villog felkenve.
Egy rétegben is tökéletesen fed,a második réteget azért kentem fel,mert kiváncsi voltam változik-e a szine :)








A fedőlakk I miss you nevet viseli,szerintem ez az a tipikus lakk ami önmagában is jól mutat.






Glitteres lilás lakk,nagyon szép,nekem ezen a lilán kifejezetten tetszik.Önmagában még nem próbáltam,de tutira úgy is tetszeni fog:)








szeretitek a lila lakkokat?
glitteres fedőlakkokat kedvelitek?

8 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!