2013. április 19., péntek

Szinváltós lakk

Ma egy igazán különleges lakkról irnék nektek.
Ruby wing a Color club kistestvére,szóval ugyanaz a cég forgalmazza,amelyik a Color club-ot.
Ezek a lakkok,a napsütés hatására szint váltanak.Csodálatos nem?:)

Sajnos a beszerzése nem volt egyszerű.Amikor Milanóban jártam,olvastam,hogy egy helyen megvásárolható,de sajnos nem kaptam. Mondjuk számitottam erre,egy olyan helyen volt,ahol millió túrista megfordul egy nap :D
Na mindegy ennek ellenére belemélyedtem az internetes böngészésbe,eleinte nem jártam sikerrel.
Utána ráakadtam egy helyre-francia oldal- ahol kevés szinből ugyan,de lehetett választani.
Mind közül nekem ez tetszett a legjobban :)
A lakk másnap már megérkezett :O,ilyen gyorsan egyik megrendelt termékem sem kaptam még meg:)

Üvege ugyanolyan mint a Color club lakkoké,15ml-t tartalmaz.


Cypress nevet viselő lakkhoz jár,egy kicsi papir,amin rajta van elvileg a napsütés hatására milyen szinből milyenné alakul át.
Őszintén nem hiszek a varázslatokban,de ez a lakk volt az egyetlen ami engem meggyőzött,és ösztönzött,hogy megvegyem.






2 rétegben kentem fel,ennyi bőven elég volt.
Szine érdekes,olyan narancssárgás.Eléggé rikitós,a körömvégeknél kicsit átüt,igaz a képeken nem nagyon jön át.Ennél a lakknál érdekes módon nem zavar...





Ezután kilógattam a kacsómat az ablakon,és pillanatok alatt átváltozott a lakk a körmeimen.
Komolyan mondom,5 mp alatt besötétült a lakk.
Végső szinét kb 30 mp alatt érte el,utána jó ideig úgy is maradt:)









30 mp ilyen




Imádom ezt a lakkot,szeretnék más szinben is venni ilyet. Főleg most jelent meg egy újabb kollekció ebből,remek nyári szinek vannak benne.
Következő alkalommal akarok nyomdázni rá,és úgy is lefényképezni.:)



Nektek tetszenek a szinváltós lakkok?
esetleg használtatok már?

26 megjegyzés :

  1. De szép! Jópofa ez a színváltás :DD

    VálaszTörlés
  2. WAAAAAAOOOOOO. Nekem anno színváltós zselé volt egyszer a körmömön, de annak a napsütés nem volt elég, akkor fehéredett ki ha meleg víz alá tartottam. Az oldal címet meg lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja ismerem .chameleon zselèm nekem is volt anno,az is a hőre vàltozott.
      ez jobban bejön,főleg,hogy lakk :)
      innen rendeltem.de látom,az enyém már nincs is fent :D
      http://www.chez-delaney.com/epages/222b8086-ad4e-11e0-931d-000d609a287c.sf/fr_FR/?ObjectID=9082029

      Törlés
  3. Ó, ezekkel már én is egy ideje szemezgetek de valahogy mindig lemaradtak, viszont, ezután a bejegyzés után erős birtoklási vágy kapott el, h legalább 1-2 darabot beszerezzek :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :) Kár hogy nálunk nem lehet kapni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt sem lehet kapniboltban,egyedül egy műkörmös üzeltben volt Milanóban,meg a Cosmoprofon.
      sajnos rendelni sem egyszerű,a francia oldalon kevés a választék-nekem onnan már csak 1 ami tetszik-,amerikából én nem merem megrendelni:)

      Törlés
  5. Woow...Nagyoon bejön ez a színváltós lakk*.* Egyszerre két színű lakkot viselni...:) Ilyeen kell nekem iis...Nem tudod más márkából nem árulnak ilyen színváltós lakkot?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. no name lakkok vannak de èn azt nem kennèm magamra.
      ezèrt inkàbb ezt vettem meg,mègicsak Color club :)

      Törlés
  6. Wow na ez aztán a színváltás!

    VálaszTörlés
  7. fantasztikus, gyönyörű mindkét szín :) *.*

    VálaszTörlés
  8. ez valami gyönyörű, nagyon csábít, hogy én is rendeljek egyet :DD

    VálaszTörlés
  9. hűű ez fantasztikusan jó. :)
    nekem is van színváltós lakkom, de az nem ennyire látványos. :)

    VálaszTörlés
  10. Azta ez nagyon kafa! ÉS az a felirat " if nothing ever changed there'd be no butterflies" annyira aranyos :), mindkét szín gyönyörű, és nagyon szépen csillog. Jó vétel volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-)
      Az nekem is szemet szúrt hogy milyen szép "idézetet" irtak a kis papírra♥

      Törlés
  11. Nagyon ütős :) mennyibe került?

    VálaszTörlés
  12. Hááát ez mekkora buli!!! :D Fedőlakkot is dobtál rá, vagy alapból ilyen szép fényes?

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!